Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Liker barna paprikaen på Grandiosaen?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Liker barna dine paprika på grandiosaen
HVA?! Grandiosa?! :skingrestemme: 27 21,09%
Nei, det liker de ikke 56 43,75%
Sånn både/og 22 17,19%
Ja, det liker de 23 17,97%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-10, 12:05   #61
Elin
Bør lage seg en tittel selv

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Liker barna paprikaen på Grandiosaen?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Grandiosa smaker papp. Vi spiser som regel dr. Øtker når vi har ferdigpizza og glitterbarnet spiser bare bunnen uansett. Hvorfor kjøper man grandiosa når det finnes frossenalternativer som smaker godt? Glittermannen spiser av og til Grandiosa.

Nordmenn liker papp-smaken! Uansett hvor mange nye og spennende alternativer som andre papp-pizza-produsenter kommer med, så holder Grandiosa stand som Norges mest solge ferdigpizza. Synes Grandis smaker helt ok jeg. Ikke veldig godt. Ikke papp. I hvert fall ikke pizza, men helt ok.
Jeg husker forøvrig også den samme tendensen når vi tidligere hadde noe som het "Endelig fredag" i flyselskapet jeg jobber i. Passasjerene fikk servet ubeskrivelig ekkel hamburger med varierende grise-ekkelt fyll... ALT ble borte, businness-mannen hogget innpå og koste seg, og folk jublet når vi dro frem hamburger-vognene våre ombord. Det var fest, rett og slett!
Nordmenn liker ekkel junk.

Gammel 13-02-10, 12:11   #62
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror man kan konkludere med at mennesker liker ekkel Junk. Junk food er like ekkelt over alt syns jeg.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 12:16   #63
Elin

Elin sin avatar

Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg tror man kan konkludere med at mennesker liker ekkel Junk. Junk food er like ekkelt over alt syns jeg.

Neeei, all junk er ikke ekkel overalt. I Indonesia (og andre steder/kolonier på kloden som lager indonesisk mat) så er f.eks. Nasi Goreng, Babi Pangang og kyllling-satay regnet som junk-food. Jeg synes IKKE det havner i junk-kategori...

Gammel 13-02-10, 12:28   #64
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eldste elsker rå paprika og kan spise en rød paprika som et eple. Men hun liker ikke kokt/stekt paprika og vil ikke ha Grandis med paprika. Minsten liker det da. Jeg elsker paprika i alle former og synes faktisk Grandis med paprika er godt. Men det er maaange frossenpizzaer jeg prioriterer før den der.

Gammel 13-02-10, 14:21   #65
Kate

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Min spiser ikke Grandiosa (allergisk).

Gammel 13-02-10, 14:28   #66
Puslingen

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Eldste liker ikkje paprika, og all paprika blir lempa over på lillesøsters tallerken. Hu digger det nemlig. Akkurat når det gjelder Grandiosa må nesten faren svara, for me har det bare 2-3 gonger i året og då er det den med kjøttdeig. + masse mums som mor slenger på

Og siden faren bestemt meiner at paprika er djevlens verk, kan eg aldri tenka meg at dei får grandis med det der heller.

Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 15:37   #67
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvor kvalmende PK er det å innrømme at mine barn, så vidt jeg vet, aldri har smakt Grandiosa?

Gammel 13-02-10, 16:41   #68
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Paprikaen plukkes møysommelig av og havner på min tallerken.

Gammel 13-02-10, 16:43   #69
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ett av tre barn som spiser Grandiosa her. Og han plukker bort paprikaen.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 17:18   #70
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Frossenpizza er barnevakt-mat her i huset. For da får ungene og barnevakten det og blir glade (sic!) og peller muligens av paprikaen? Hva vet jeg? Vi er borte og slipper heldigvis å spise griseriet!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 17:40   #71
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden har selvsagt aldri spist Grandiosa.

Men han liker ikke paprika generelt, så jeg tror ikke han hadde gjort unntak for Grandiosaen.

Gammel 13-02-10, 17:48   #72
scilla

scilla sin avatar

scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

Her i huset er det heller ingen barn som har smakt Grandis. Men, jeg tror de hadde spist paprikaen.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 18:00   #73
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Vi har aldri Grandiosa. Vi har kun hjemmelaget pizza neb paprika på pizzan, bei takk.

Gammel 13-02-10, 18:28   #74
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

:skingrestemme:

Neida, men mannen kjøper heller Big one enn Grandisen de gangene han disker opp med kjøpings. Jeg lager skikkelig pizza. For gutta er paprika ut uansett.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-10, 18:28   #75
Babe
Palliasjonsnurse

Babe sin avatar

Babe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt liktBabe er virkelig godt likt
Standard

Ungene mine liker grandiosa godt. Men de plukker av paprikaen på den.

Gammel 13-02-10, 18:34   #76
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Har en som ikke kan spise grandis, så den utgår som potensiell næringskilde her i heimen. Men er det bare meg og den andre frøkna, og jeg ved et uhell har fått midlertidig hukommelsestap og ikke husker at grandis smaker papp, så blir faktisk paprikaen spist på pizzaen. Men må understreke hvor sjelden dette er

Er jeg aleine med frøkna, så koser vi oss ofte med andre ting som vi ellers ikke kan spise så mye av.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:28.