|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ad astra
|
Sv: Når leser du bøker?Lettere å si når jeg ikke leser egentlig...Jeg leser ikke bøker når jeg kjører bil, trener eller er på do. Og lite boklesing på jobb, men mye annen lesing istedet...
|
|
|
#22 |
|
Ad astra
|
Sv: Når leser du bøker?Det hjelper forresten i så måte å bo på et sted hvor tv forutsetter at det er vindstille og godt vær...
|
|
|
#23 |
|
geskjeftig
|
Sv: Når leser du bøker?
Jepp. Og dessuten på jobb og på ferie. Ja, også lydbok når jeg går noe sted eller henger opp klær/vasker opp/<insert kjedelig husarbeid>.
|
|
|
#24 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser du bøker?For tiden leser jeg kun i senga. Legger meg gjerne litt tidlig for å lese! |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser du bøker?Mest på sengen. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser du bøker?På senga. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser du bøker?Jeg leser stort sett bare når jeg er på ferie. Men kan en sjelden gang lese hjemme på senga, men det blir ikke store søvnen den natta da. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Når leser du bøker?Jeg leser stort sett på bussen og t-banen. Føler liksom at jeg får noe ut av den tiden da. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
|
Sv: Når leser du bøker?Når eg spiser... aleine sjølvsagt. MÅ lesa når eg spiser, og for tida er det vel stort sett det. Ellers leser eg kanskje litt på kvelden, men no hverken leser eller ser eg tv. Aner i grunn ikkje kor kveldane mine blir av. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Borte
|
Sv: Når leser du bøker?Stort sett om kvelden etter barna har lagt seg. Prioriterer oftest bort TV hvis det ikke er noe spesielt jeg har lyst til å se. Hvis jeg ikke leser sitter jeg oftere på nett eller gjør husarbeid enn jeg ser på TV. Nå som jeg har baby leser jeg av og til i sovetiden hennes også, men fortsatt mest om kvelden.
|
|
|
#34 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser du bøker?
Jeg leser på toget. Og da skjer det stadig vekk at NSB prioriterer mer lesing, framfor jobb og familie |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser du bøker?Leser i sofaen, i senga før jeg skal sove og på do. Det er på do jeg får lest mest, faktisk, for der er det ingen som forstyrrer meg. |
|
|
|
|
|
#37 |
|
By the Sea
|
Sv: Når leser du bøker?På kvelden mens mannen ser på TV og i senga. I helgene på formiddagen også.
|
|
|
#39 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Når leser du bøker?Når jeg venter på forsinkede fly tydeligvis.
|
|
|
#40 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når leser du bøker?Jeg har hatt en flerårig tørke med lesing, men bestemte meg for å gjøre noe med dette. Så jeg har begynt å legge meg tidligere for å lese, og så leser jeg i reklamepausene på live-TV. Det funker bra. I fjor leste jeg sikkert 4-5 bøker til sammen. I januar alene leste jeg 6 bøker. Det hjalp at jeg gikk tilbake til noen gamle favoritter. |
|
|
|
![]() |
|
|