Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Disney World for en 26-åring?!

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-10, 00:31   #21
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Disney World for en 26-åring?!

Takk for gode tips! Hva er ekstra bra på disse stedene for en 26-åring?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 11:28   #22
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg var 35 sist jeg var der, og det var massevis av attraksjoner for voksne. Bare gå på nettsiden, og søk på attraksjoner for voksne, så finner du mange argumenter som burde overbevise ham.

En 26-åring som ikke synes WDW er noe må være en veldig kjedelig person.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 12:07   #23
Amic@
Tobarnsmor :)

Amic@ sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Bor på Østlandet
Amic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populærAmic@ er populær
Standard

Islands of Adventures har mange sinnsykt bra berg- og dalbaner!!!

Epcot: Drikk verden rundt

Gammel 27-01-10, 14:13   #24
Pelen

Pelen sin avatar

Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

En 26-åring som ikke synes WDW er noe må være en veldig kjedelig person.

Nei, det er han ikke, han er veldig morsom, utadvent, sosial, kul type (sammenlignet med broren sin som er en mer stillsom type). Men han har tre halvsøsken (under 10 år) og har nok hørt om dem og vennene deres som har vært der og i Paris og jeg tror nok at han har fått inntrykket av at det er noe som mest er for barn.

Gammel 27-01-10, 14:54   #25
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg mente det ikke så alvorlig. Det er nok heller det at jeg synes det er kjempegøy der selv og skjønner nesten ikke at et menneske i 20-årene må overtales til å reise dit, men jeg er jo offer for amerikansk kulturimperialisme. Jeg merker når jeg snakker med visse venner at de humrer hvis jeg sier at jeg skal dit eller et lignende sted: "Der går C3PO igjen, med disse harrye interessene sine".

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-10, 14:57   #26
Pelen

Pelen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av C3PO, her.

Jeg mente det ikke så alvorlig. Det er nok heller det at jeg synes det er kjempegøy der selv og skjønner nesten ikke at et menneske i 20-årene må overtales til å reise dit, men jeg er jo offer for amerikansk kulturimperialisme. Jeg merker når jeg snakker med visse venner at de humrer hvis jeg sier at jeg skal dit eller et lignende sted: "Der går C3PO igjen, med disse harrye interessene sine".

Det skjønte jeg, jeg burde ha lagt inn en smiley, så at du skjønte at jeg skjønte.

Gammel 27-01-10, 15:32   #27
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nei, det er han ikke, han er veldig morsom, utadvent, sosial, kul type (sammenlignet med broren sin som er en mer stillsom type). Men han har tre halvsøsken (under 10 år) og har nok hørt om dem og vennene deres som har vært der og i Paris og jeg tror nok at han har fått inntrykket av at det er noe som mest er for barn.

WDW har noe for enhver alder! Universal studio og Epcot er nok de parkene som kanskje som han kanskje vi ha mest utbytte av. Mulig også seaworld er interessant om han liker delfin/spekhoggershow.
Be han sjekke ut nettsidene, feks: http://www.universalorlando.com/home/home.aspx

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 12:09   #28
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Det tror jeg også, het det Pleasure Island tro!?

Jeg var der som 17 åring, og 24 åring og hadde det like knall begge gangene. Dett er jo best å være der når man er voksen, for alle de kuleste attraksjonene er det jo høyde/aldersbegrensning på. Jeg ville gjerne dratt tilbake nå også, helst uten barn!

Pleasure Island er "lagt ned".

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 12:22   #29
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Begge Universalparkene!
http://www.universalorlando.com/home/home.aspx

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.