|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: aC gjør charter igjenMen det er mange som er over gjennomsnittet bereist, Elin. Sånn ca. 49 %. Og ikke alle liker GC, uansett om de er for fin på det, kulturelite eller ikke.
|
|
|
#142 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: aC gjør charter igjenMen jeg gir deg rett på Charter-Egypt, altså. Det er ikke på min liste heller, før ungene er store nok til at jeg kan dykke med kjæresten min igjen.
|
|
|
#143 |
|
Peppy!
|
Sv: aC gjør charter igjen
Såklart du kan uttale deg! Men du kan ikke hevde at andre tar feil. Du kan si at du er uenig, og du kan også godt argumentere for ditt syn. Men veldig mange mennesker synes chartertur er fælt, og det er ikke riktig å underkjenne det. Jeg kan ikke fordra charter. Jeg har prøvd to ganger, og likte det ikke. Det betyr ikke at jeg ikke er bereist, det betyr ikke at jeg ikke har sett lyset. Det betyr bare at jeg liker andre ting enn deg. Og da blir jeg provosert av at du skriver at du og andre globetrottere himler med øynene over folk som ikke liker Kanariøyene. Som om det fantes en fasit for hva som er bra reisemål og ikke. Det var teit. |
|
|
|
|
|
#145 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg var i Barcelona i går. Det var 4 grader og dusk-regn.... Dvs. fastlands-Spania med unntak av muligens Malaga og deromkring er kaldt i februar. Langt i fra badeferie i hvert fall.
|
|
|
#146 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: aC gjør charter igjenMonsoon.
|
|
|
#147 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: aC gjør charter igjenMalaga kan være helt greit i februar. : datapunkt: Men det er ikke sjempespennende by, det heller. Og i hvert fall ikke med barn. Liker de Salvador Dalí?
|
|
|
#149 |
|
Glamorøs
|
Nei, det var kanskje derfor jeg skrev "hvor det ikke er badeliv"?
|
|
|
#152 |
|
Passiv
|
Det er for lenge siden jeg har sagt det: Jeg elsker fp. |
|
|
|
#155 |
|
Glamorøs
|
Det var kanskje samme kulturelitekretsene som kunne melde om 10 grader i Cannes på bransjeseminar?
|
|
|
#156 |
|
Bladibladiblaah!
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: aC gjør charter igjenEg er egentlig mest interessert i kva jobb aC har, som gjer at ferie om sommaren er uaktuelt.
|
|
|
#159 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Nemlig. Du, Ari Behn og Trond Giske. Kanskje du kunne ta med deg dem på en uke til Playa del Inglès... (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#160 |
|
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Sv: aC gjør charter igjenBlir ikke Miami/Florida også litt charter? Bare lenger flytur.
|
![]() |
|
|