Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jeg undrer meg på hvorfor

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 17:14   #241
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg undrer meg på hvorfor

MultiCocks? Dvs at du kan gi de til Drømmeprinsen.

Gammel 13-01-10, 17:14   #242
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Nei, erru gærn! Alle vet jo at C står for Cunt. Man vil bare ha EN av d.

Men hvis det derimot sto for Cock hadde det vært heelt greit?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:15   #243
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Store (evt små og ensporede) hjerner tenker likt her, ser jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:16   #244
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Herregud, nå måtte jeg mimre tilbake til da jeg jobbet i helsekostkjeden Life. Vi hadde en eldre kunde som kjøpte og prøvde alt. Og da mener jeg ALT. Hun var hypokonder (mente selv at hun hadde både AIDS og det som verre var), men noe ekte må det da ha feilt henne likevel, for hun gikk etter eget utsagn på en del faste, reseptbelagte medisiner. En del av disse var tydeligvis ikke særlig heldige å kombinere med naturpreparater, for hun kom en vakker ettermiddag drassende inn på butikken med et trillebårlass med diverse som hun insisterte på å få levere tilbake (!). Hun hadde nemlig blitt forgiftet og holdt på å dø av disse grusomme preparatene, og ligget hjelpeløs så og så lenge før noen kom og fant henne. Og hun skulle såmenn saksøke Life-kjeden for å ha solgt denne giften til henne.

Enden på visa var at legen til denne kunden ringte til sjefen for butikken og ba henne om å nekte damen adgang der.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:16   #245
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det funker ikke. Idet man sier at dette har du ikke grunnlag for å hevde, det er statistisk rett og slett ikke riktig, så er de like sure igjen som om man hadde sagt Slemme Navn.

Pøh!

Gammel 13-01-10, 17:17   #246
Slettet bruker
Passiv

Standard

MultiCocks? Dvs at du kan gi de til Drømmeprinsen.

Neida.
Dette har jeg koll på.
Det er testet og funnet i en eller annen undersøkelse at en mann oppnår orgasme etter fire-fem minutter. En kvinne trenger tyve. Ergo trenger man fire-fem menn. Dette blir bra.

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:18   #247
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neida.
Dette har jeg koll på.
Det er testet og funnet i en eller annen undersøkelse at en mann oppnår orgasme etter fire-fem minutter. En kvinne trenger tyve. Ergo trenger man fire-fem menn. Dette blir bra.

Ikke flere menn, en mann med mange. Hallo, liksom.

Gammel 13-01-10, 17:18   #248
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Pøh!

Det er helt sant altså. Jeg opplever det på samme måte,
så jeg har begynt å holde kjeft istedet så kan de styre på.
Vel det finnes en grense da, og da går jeg bare bort, kroppsspråk er viktig.

Gammel 13-01-10, 17:18   #249
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ikke flere menn, en mann med mange. Hallo, liksom.

Hm. Hvor får man tak i sånt da? :uskyldsren:

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:21   #250
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Hm. Hvor får man tak i sånt da? :uskyldsren:

MultiC, vel. Følg med 'a!

Gammel 13-01-10, 17:22   #251
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Livsnøkkelen.

Vel bekomme.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:27   #252
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Livsnøkkelen.

Vel bekomme.

Sitat:

Med denne boken brytes tausheten om kunnskapen til et harmonisk og best mulig liv. Gjennom kanalisering og autoskrift gis kunnskapen til vår generasjon og boken presenterer 52 nøkler til å låse opp og løse våre utfordringer.

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:28   #253
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

http://www.capris.no/product.aspx?isbn=8282050415

"The way you make mee feel"
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:29   #254
Slettet bruker
Passiv

Standard

Brytes tausheten om kunnskapen til et rolig og harmonisk liv? Det er vel ikke mye det er så lite taushet rundt som det.

Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:37   #255
Siw
Twinsouls

Siw sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sørlandet
Siw er populærSiw er populærSiw er populærSiw er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

uansett f*** vil mene at det jg sier er tull, hvorfor i alle dager skulle jeg gidde å dele opplevelsene mine med deg?
Det er det jo ikke noe poeng i, om alt jeg oppnår med det er å bli latteriggjort og stemplet som fjols.

Og det var det som var utgangspunktet for at jeg sa min mening i denne diskusjonen.

Nemlig det er derfor en holder kjeft.

"The way you make mee feel"

Sist redigert av Siw : 13-01-10 kl 17:48.
Siw er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-01-10, 17:51   #256
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Nemlig det er derfor en holder kjeft.

Holder kjeft? Er det det som preger alternativmiljøene i samfunnsdebatten, at de holder kjeft? At de er vanskelige å få til å si noe som helst konkret, noe som man faktisk må begrunne og stå for, det kan jeg være enig i. Men til gjengjeld snakker da "en" nok om alt en kunne sagt viss en bare ville.

Gammel 13-01-10, 18:02   #257
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Enhjørning, nå synes jeg også at du fremstiller meg som annerledes enn jeg føler meg, jeg har ikke sagt alt du påstår at jeg sier her.

Men det er mulig at jeg ikke er så flink til å formulere meg diplomatisk når det gjelder dette, og at det er derfor jeg lett ender opp med å tråkke "de alternative" eller hva det nå er korrekt å kalle dem, både deg og de i familien min.

Jeg tror at Esme og jeg mener ca det samme om denne saken, men ser jo at hun ikke har fått samme reaksjoner som meg ja. Hva er det jeg gjør feil, tro?

Her er forresten der jeg mener at du sier at du vil samle med deg de tingene som støtter ditt eget syn på at det finnes noe "rart"/"alternativt":

Ja, jeg har tenkt meg om litt, og kommet frem til at jeg har uttrykt meg like kategorisk og båssettende som jeg ha beskyldt deg for å være.
Det beklager jeg veldig.
Jeg tror egentlig at du tilfeldigvis fikk gjennomgå fordi du var den siste [før jeg involverte meg] til å komme med en sånn kommentar av den sorten jeg er så inderlig lei av.
det nevnte jeg forsåvidt også her:

Og dessuten: Nå jg vet at du (og jeg presiserer at jeg ikke angriper deg spesielt, men bruker deg som eksempel for "motparten" siden det for øyeblikket er deg jeg diskuterer med)

Angående det andre sitatet mitt, så sa jeg riktig nok at jeg forbeholdt meg retten til å "samle på" de opplevelsene hverken jeg eller noen andre har kunnet forklare, tok det med meg videre og trodde det jeg ville om det.
Ikke ett eneste sted har jeg sagt at jeg avskriver naturlige forklaringer og tar med meg bare det som støtter mitt syn på saken.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Så alle er enige om at det finnes en intuisjon? Kan vi også være enige i at noen mennesker har sterkere intuisjon enn andre?
Og voila: Alle tror på Snåsamannen!

Jeg er da i alle fall enig med deg i det.

Gammel 13-01-10, 18:10   #258
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Holder kjeft? Er det det som preger alternativmiljøene i samfunnsdebatten, at de holder kjeft? At de er vanskelige å få til å si noe som helst konkret, noe som man faktisk må begrunne og stå for, det kan jeg være enig i. Men til gjengjeld snakker da "en" nok om alt en kunne sagt viss en bare ville.

Langt ifra.
"Alternativmiljøene" sier til tider veldig mye, også slikt som får meg til å krympe meg på deres vegne, selv om jeg kan være enig i mye og ha mine egne meninger om mangt.

Jeg for min del holder kjeft fordi jeg har tapt i utgangspunktet, om det realistiske standpunktet er "Du tar feil. Vi har rett. Punktum."

Hvorfor skal jeg fortelle om hva som fikk meg til å flytte fra min første leilighet, om hvem som sto ved vinduet i mitt forrige hus og iakttok meg og hva som bodde i stallen og plaget både folk og hester, om jeg vet at det ikke blir noen konstruktiv samtale av det, om jeg vet at alt jeg vil oppnå er å bli kalt "tøysete", "fjollete", "høytflyvende", "uten bakkekontakt" og lignende?
Hvorfor er det så viktig at vi setter oss ned og hører på den realistiske siden av saken, når realistene selv får lov til å avfeie alt som tøys og kalle oss det ene og det andre og fjase med historiene våre?
For det blir gjort, både her på forumet, på andre fora og IRL.

Gammel 13-01-10, 18:16   #259
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Siw, her.

Siw mener det er mer mellom himmel og jord, jeg har flere opplevelser som var før jeg trodde på noe som helst.
Fakta :Jeg skrev mye dagbok da jeg var i ungdommen skrev ned en drøm jeg drømmte den handlet om en veldig kjekk ung mann. Husker jeg tenkte at å det var godt det bare var en drøm. Noen uker eller noe sånt så skjer det jeg drømte om *flau* En gang da jeg stod i kjelleren å la tøy oppi vaskemaskinen så følte jeg at noe stod å så på meg.Det var ingen der selvfølgelig. Men så "hørte" jeg mormor sier: nå må dere passe på`n xxxxx for nå har ikke lenge igjen. Ikke lenge etter på døde morfar.
Jeg har skrevet ting ned før det har skjedd og det stemmer.
Jeg har sett ting fått bilder informasjon om ting som kommer til å skje.

Takk!
Jeg tror nok at vi kanskje ikke er så uenige.
Vi uttrykker oss bare ulikt.
Jeg må få lov til å være litt skeptisk til det du sier om "livsnøkkelen" og det som står i den boka, men jeg skjønner hvor du kommr fra, og at dine personlige erfaringer har formet ditt syn på dette, litt på samme måte som mine har formet meg.

Gammel 13-01-10, 18:19   #260
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Standard

Langt ifra.
"Alternativmiljøene" sier til tider veldig mye, også slikt som får meg til å krympe meg på deres vegne, selv om jeg kan være enig i mye og ha mine egne meninger om mangt.

Jeg for min del holder kjeft fordi jeg har tapt i utgangspunktet, om det realistiske standpunktet er "Du tar feil. Vi har rett. Punktum."

Hvorfor skal jeg fortelle om hva som fikk meg til å flytte fra min første leilighet, om hvem som sto ved vinduet i mitt forrige hus og iakttok meg og hva som bodde i stallen og plaget både folk og hester, om jeg vet at det ikke blir noen konstruktiv samtale av det, om jeg vet at alt jeg vil oppnå er å bli kalt "tøysete", "fjollete", "høytflyvende", "uten bakkekontakt" og lignende?
Hvorfor er det så viktig at vi setter oss ned og hører på den realistiske siden av saken, når realistene selv får lov til å avfeie alt som tøys og kalle oss det ene og det andre og fjase med historiene våre?
For det blir gjort, både her på forumet, på andre fora og IRL.

Greit. Så slutt å prøve. Skjær alle over en kam: Har én naturviter sagt fjols, så ikke diskuter med en annen heller, de er like alle sammen. Hvorfor prate når man kan nøye seg med halvkvedede viser?
Tross alt, hvorfor diskutere med noen som ikke er åpne når man bare vet man selv har rett?

Svar

Emneord
den andre siden, klarsynthet, ånder

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:44.