|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#181 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg har også lagt merke til denne kampanjen på mitt lokale Elixia senter, men tolket den i retning av at dette er en enkel og hard time uten masse trinn og kombinasjoner. Det er jo mest jenter på de aller, aller fleste gruppetimene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Aktiv
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Sør/øst landet
![]() |
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?
Jeg har i alle år vært for tynn, uten noen årsak, spiser mer enn nok i alle fall men liker å bruke kroppen, kom endelig i 30 åra og mye skjedde med kroppen min da ( takk og lov) så nå ser jeg i alle fall ikke syk ut lenger. Jeg blir også veldig oppgitt for at en pengestyrt industri skal bruke vårt selvbilde til å tjene store penger. Uansett åssen mann er så har man sine "problemer". Er ikke å anbefale å være for tynn heller og tro meg, jeg fikk veldig mange stygge komentarer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg er ikke like glad i alle instruktørene, det må jeg si. Men nå er jeg temmelig kravstor når det gjelder instruktører. De skal ikke være for hypre, de skal ikke snakke om kropp og utseende, de skal ikke komme med for mye bla-bla, de skal ikke rope og kauke, men de skal heller ikke være dølle og tafatte.
![]() |
#184 |
Passiv
|
Jeg synes ikke det er riktig at de skal komme opp til tilfeldige forbipasserende å komme med slikt jeg. Det å forsøke å selge slanking til en som er en small er litt drøyt. En annen ting er at å selge et medlemsskap fordi det er helsemessig gunstig, det er jeg for.
Bare sånn at det er sagt: jeg misliker ingen kjeder, jeg reagerer på den typen markedsføring de benytter seg av og ikke minst av måten de trer inn i folks private sfære i det offentlige rom. Det å komme med slike forslag til en som er bitteliten er absurd. |
![]() |
![]() |
#185 |
frakoblet
|
Så det er galt å ta kontakt med forbipasserende med informasjon om slankeprogram, men helt greit at man kontakter en som er litt lubben med tilbud om treningsmedlemsskap?
![]() |
#186 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg så også den reklamen om gutta og de tøffeste jentene. Dette handler om segmentering, og å dra til seg en kundegruppe som benytter seg av en ganske liten del av tilbudet; stort sett vekter, tredemølle og spinningtimer. Mange av dem stikker nok utendørs i sommerhalvåret, og mange kommer ikke tilbake til høsten.
![]() |
#187 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Signerer Scarlett. Det første jeg imidlertid tenkte da jeg så plakaten var "Oops, dette kommer det til å bli tråd av på FP."
![]() |
![]() |
#188 |
Sviiisj!!
|
Jeg skjønner forsåvidt det. Men hadde det ikke holdt å skrive "for de tøffeste"? Uten å spesifisere kjønn? Det er jo helt sikkert en hel haug med menn som heller ikke er tøffe nok. Og både "gutter og jenter" oppdager vel om det er noe for dem i god tid før de melder seg på, vil jeg tro.
![]() |
#189 |
En som trener
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Men altså, i gjennomsnitt er jo menn langt sterkere enn kvinner. Så en time som passer for en gjennomsnittlig mann passer kanskje bare for de sterkeste kvinnene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Det er jeg enig i, men de burde ikke komme med sånt til NOEN, for tenk om de skal speide etter overvektige og gå bort til kun dem og snakke om slanking, det blir jo virkelig i overkant. Slanking burde de ikke nevne i det hele tatt i den settingen, det holder med treningen, liksom.
![]() |
#191 |
Prettiest mess ever seen
|
Haha, jeg også, for real.
![]() |
#192 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() |
#193 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Men kunne de ikke bare skrevet "en time for tøffinger" eller noe da? Og hatt en bildebruk som understreket poenget?
![]() |
#194 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Selvfølgelig kunne de det. De BURDE også det, formuleringen var ikke god. Den var derimot ikke så hårreisende at jeg hadde orket å bry meg noe særlig med det.
![]() |
#195 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg trodde i grunn "guttas time" var en kjent sjargong på treningssentrene. Det har det i hvert fall vært i alle år på mitt lokale senter. De timene har få kombinasjoner, mye styrke og høyere intensitet enn de andre timene. Reklamen oppfatta jeg bare som et forsøk på å få flere inn på disse timene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Teit reklame... |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?jeg husker det var snakk om på radio i fjor sommer at elixia stod og vervet medlemer på strendene rundt omkring da det var så varmt. DET synes jeg var smakløst men den plakaten her er kanjse bare en inføring i dette bikini hysteriet som sikkert kommer til å toppe seg når våren og sommeren kommer. Og helt ærlig hadde noen kommet og prøvd å værve meg til ett treningsenter med ordene "vil du bli slankere" mens jeg gikk rundt med barna i bikini og spiste is så tror jeg jeg hadde stappet isen i kjeften på de "pene" og slanke salgsmedarbeiderne!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg synes den var rar, men ikke provoserende egentlig. |
![]() |
![]() |
#199 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Gammel tråd, men i dag fortalte venninnen min at PT-en hennes på Elixia hadde sagt at denne kampanjen førte til at "[kremt] noen [host]kanskje, muuuuuligens hadde [hark] mistet jobben, ja".
![]() |
#200 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Nå har jeg hatt et rent lite h... med å få meldt meg ut av Elixia, så jeg har ikke så godt inntrykk av de i utgangspunktet, men jeg synes det er direkte smakløst at de har en kampanje nå der man får mer rabatt ved innmelding jo fler kg man veier, de har veldig fokus på vekt..
![]() |
|
|