|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?
Der har dere visst meg også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Med min dårlige formuleringsevne og kronglete måter å si ting på, bidrar jeg til å vise at det ikke bare er sånne som er flinke til å diskutere her inne.
![]() |
#63 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Tant og fjas - og så tror jeg at jeg er ganske flink til å komme med positive tilbakemeldinger, om ikke annet.
![]() |
#64 |
Helt vanlig
|
Ja kom igjen, jeg kan alltids diskutere gris med deg jeg.
![]() |
#65 |
This is normal!
|
Ja, ikke sant! Da jeg var 13-14 år hadde jeg min egen grisepurke som fikk 17 grisunger. Jeg har et hav av grisevisdom å øse av, men det er ikke lett å flette inn griserelevant stoff i en vanlig FP-diskusjon skal jeg si deg. Grisetråder har vi, men tråder om gris?
![]() |
![]() |
#67 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg kan ganske mye om akuttmedisin, prehospiale tjenester, samt nødmeldetjenesten, og øser velvillig av min kompetanse når det stilles spørsmål eller diskuteres noe som berører dette.
![]() |
#68 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og lekring. Det er viktig.
![]() |
#69 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg kan litt om byggetekniske spørsmål og ganske mye om samferdsel, spesielt den typen som går på skinner. Men siden det ikke er så altfor mange spørsmål om dette, er det ikke så mange som får glede av all kunnskapen min.
![]() |
#71 |
L.F.C. supporter
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg kan jo ellers tiføye at jeg har så lite sosialt liv IRL, og jeg bruker derfor nettet en del, det er min måte å være sosial med andre. Høres sikkert rart ut.
![]() |
#74 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Sykkelsport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Nå har jeg tenkt og tenkt, og kommet frem til at jeg egentlig ikke bidrar med noenting her inne. Men dere har meg jo her, og det er slett ikke barebare!
![]() |
#76 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Men en annen ting er også det at storparten av spørsmålene man får svar på er jo ikke noe som faller rett under noens fagområde, det som jeg synes er veldig bra her, er at man får svar på alt mulig som er litt sånn "tilfeldig" kunnskap, skal vi se om jeg kommer på noen eksempler. Jo, navn på TV-serie på 80-tallet, hvem som har sett en spesiell type sko til salgs hvor, om noen vet om en bestemt type hudkrem og hvor man får kjøpt det osv.
![]() |
#77 |
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg kan litt om en god del ting. Og litt mer om noe annet.
![]() |
![]() |
#78 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Fniser litt av agenten som bedrar på forum.
![]() |
#80 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva bidrar du med på et diskusjonsforum?Jeg kan nada om juss, politikk, mote og interiør, så der bidrar jeg fint lite.
![]() |
|
|