Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Alain Mikli briller

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-09, 09:42   #1
Kumilla
snart helsesøster

Kumilla sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Vestfold
Blogginnlegg: 67
Kumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populærKumilla er populær
Standard

Alain Mikli briller

Hei dere.

I romjula greide jeg å miste brillene mine, ute i snøen, oppdaget det ikke med en gang, og brøytebilen knuste dem, så jeg må ha nye.
Jeg vet ei som har et par alain mikli briller, men de er fire år gamle.
Noen av dere som har peiling på om det fins butikker som har godt utvalg, og helst sender, eller ligger i vestfold/telemark?
Og selvfølgelig bra pris.

Gammel 31-12-09, 10:52   #2
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Alain Mikli briller

Mikli vet jeg at Synsam hadde før, kanskje de har det ennå. Om ikke så får du det på Krogh, men vet ikke om det er i vestfold.

Gammel 31-12-09, 21:53   #3
VisiliA
Brenner seg ut

VisiliA sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Midt i landet
VisiliA er litt kul
Standard

Enkelte Interoptik-butikker har helt sikkert Mikli....Merket ble introdusert på høstmessa i 2009 og jeg vet at flere butikker har kjøpt inn....

VisiliA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-09, 22:40   #4
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet at de hadde det merket og med brukbart utvalg på Iversen optikk i Trondheim i sommer. Jeg ser ikke bort fra at de kan tenkes å sende.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 00:22   #5
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åååå, Mikli, det hadde jeg før... de var kule.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:33.