Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er det lateste du gjør?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-10, 16:34   #21
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva er det lateste du gjør?

Å sitte sulten og sur i soffan, men ikke gidde å gå på kjøkkenet for å hente mat. Hvis jeg strekker hånda max får jeg kanskje tak i konfekteska med bare de fæle bitene igjen..
Ellers må jeg bare sitte her og sulte til mannen forbarmer seg over meg..

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 16:36   #22
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Eller å sitte opp til langt på natt, fordi man er så trøtt at man ikke orker å legge seg.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 16:36   #23
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker rene ting rett fra oppvaskmaskinen slik at jeg slipper å sette det på plass.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 16:37   #24
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Får mannen til å lage mat og hente drikke til meg.

Det tror jeg må være toppen, gitt.

:veldig lat, og godt bortskjemt:

Dette kunne vært meg!!

Gammel 02-01-10, 16:55   #25
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Jeg bruker rene ting rett fra oppvaskmaskinen slik at jeg slipper å sette det på plass.

Det er jo bare sunn fornuft. Samt å bruke rene klær rett fra tørkestativet.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:32   #26
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Pfft, grensen mellom lat og smart er veldig tynn.

Grensen mellom lat og dum er tilsvarende tynn, vil jeg si. Som når jeg er for lat til å forberede lunsj til neste dag, med sulting, sjokoladespising og blodsukker-helvete som resultat.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:38   #27
Left
Passiv

Standard

Da er du ikke lat, bare smart
Når jeg ikke gidder å henge opp det våte tøyet, slik at jeg et par dager etterpå må vaske det på nytt. Det skjer ikke så ofte, får unnskylde meg med det, men det har skjedd med fritt forsett. DA er man lat da.

Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 17:41   #28
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette.

Og hvis jeg samtidig får mann eller barn til å hente noe til meg på kjøkkenet fordi de tror jeg driver og retter noen oppgaver bak skjermen, er jeg iallfall lat.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 19:08   #29
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg får mannen til å ønske seg det samme som meg, og dermed går han og henter: "å, tenk så godt det hadde vært med potetgull/sjokolade/kaffe osv". Funker av og til, senest i går.

Gammel 02-01-10, 19:41   #30
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Beata, her.

Jeg får mannen til å ønske seg det samme som meg, og dermed går han og henter: "å, tenk så godt det hadde vært med potetgull/sjokolade/kaffe osv". Funker av og til, senest i går.

Jepp, lat og smart!

Gammel 02-01-10, 19:43   #31
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Det lateste jeg gjør er definitivt å sitte her foran FP.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 19:56   #32
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En kollega av broren min har innrettet seg slik at han har to oppvaskmaskiner og dermed ikke bruk for skap til tallerkner og slikt. Det er alltid rent i en maskin og skittent i den andre.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 00:42   #33
iBam
Erfaren

iBam sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

En kollega av broren min har innrettet seg slik at han har to oppvaskmaskiner og dermed ikke bruk for skap til tallerkner og slikt. Det er alltid rent i en maskin og skittent i den andre.

haha, genialt!

Gammel 03-01-10, 01:58   #34
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Det lateste jeg gjør?
Nå for tiden setter jeg det meste på gravid-kortet. Men til vanlig føler jeg meg ganske lat om jeg ber mannen gå ned i sokkelen for å hente ting for meg fordi jeg ikke gidder selv feks.
Ellers er jeg ganske lat til vanlig også, men det går mest på å ikke å gidde å gjøre ting, ikke på måten jeg løser det på.

Gammel 03-01-10, 09:57   #35
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når jeg ligger henslengt i sofaen og ber mannen/barna om å hente div til meg på kjøkkenet, da er jeg skikkelig lat!

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-10, 10:02   #36
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Når jeg er alene hjemme, og blir sittende og se på Simpsons eller fotballkamp, bare fordi jeg ikke orker å hente fjernkontrollen 1 meter unna... Da er jeg lat.

Gammel 06-01-10, 16:01   #37
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gidder ikke svare ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 16:05   #38
Mett
Gjendekjeksfantast

Mett sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1
Mett er populærMett er populærMett er populærMett er populær
Standard

Å bestille mat for levering hjemme, som i seg selv er kvalifiserende, men utsette å gjøre det til det har blitt så sent på kvelden at tilkjøringen koster skjorta. Gang på gang på gang.

Gammel 06-01-10, 16:06   #39
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bestille mat. Dyrt og helt unødvendig.....

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-10, 16:45   #40
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tar bussen fra barnehagen og opp til skolen fordi jeg ikke gidder å gå opp bakken. Det hadde tatt meg max ti minutter. Men jeg er lizzm ikke i spaserturhumør klokken åtte om morgenen, og har lite lyst til å komme pesende inn i forelesningssalen. Så da tusler jeg heller ned til bussholdeplassen, tar første og beste buss, og rekker fem minutter med smalltalk før forelesningen starter.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
latskap, selvinnsikt

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:32.