Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis meg ditt juletre!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-09, 23:58   #21
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt juletre!

Ja den er kjempefin. Jeg fikk den hos venninnen min på sykehuset da jeg var nyoperert i fjor. Jeg elsker den.

Gammel 24-12-09, 00:00   #22
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Ja den er kjempefin. Jeg fikk den hos venninnen min på sykehuset da jeg var nyoperert i fjor. Jeg elsker den.

Utrolig nydelig

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 00:06   #23
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

så nydelige trær alle sammen. fargerike og flotte. oppdaget til min store forskrekkelse at jeg kun hadde sølv juletrepynt.. dette er første gangen jeg har juletre hos meg selv.. så jeg er litt ny i dette. får invistere i noe rødt neste år.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 00:14   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er vårt med gaver under og husnissen passer på.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 23122009655.jpg (197,1 KB, 63 visninger)
Gammel 24-12-09, 00:17   #25
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Juletreet mitt uten stjerne. Fikk det ikke til å sitte i år...

Gutta som har pyntet i år.

Gammel 24-12-09, 00:18   #26
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Her er vårt. Er eldsteman som har stått for mesteparten av pyntingen. Ble gull og rødt i år. Sleden har jeg fra jeg var liten.

Sist redigert av Misteri : 06-01-10 kl 17:11.
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 00:39   #27
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er vårt:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg jula 2009 004.jpg (195,1 KB, 46 visninger)

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 01:40   #28
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gubben kjøpte jo årets juletre for 30 kroner på elkjøp. Jeg synes det ble bra jeg - Skal bli spennende å se hvor sterkt vi hater gran nå da - vi har pleid å hatt edelgran før. (slår allerede fast at vanlig gran lukter bedre da.

Vi har heller ikke et gjennomført og fargebevisst juletre - både donald, en herlig froskeengel, fine kuler og tykke griser henger der - men jeg ser at vi er ganske glad i rødt, så det er da litt gjennomført altså.

Gammel 24-12-09, 01:50   #29
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Her er vårt tre.

Gammel 24-12-09, 12:49   #30
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Poen har laget dompapp

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 14:17   #31
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er vårt, med salig blanding av gammelt, nytt, kjøpt og hjemmelagd.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 130.jpg (201,2 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg Bilde 132.jpg (194,7 KB, 10 visninger)
iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 16:25   #32
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Slik ble det helt ferdig og med pakkene vi skal åpne med mine foreldre i morgen under:

Gammel 24-12-09, 21:51   #33
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er vårt plastic fantastic tre. Det skal bli med oss hjem til Norge, for mannen holder på å forgå av allergi hvert eneste år. Vi er ganske fornøyd .

Legg merke til den ekstremt pene tapeten på kjøkkenet. Vi snakker fake murstein og vinranker. Skikkelig pent. Vi spurte om å få male om, men fikk nei, huseierens kone likte det så godt, og de hadde betalt 600 dollares for det. Jadda, dårlig smak er dyrt .

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde tatt 24.12.2009 kl. 13.44.jpg (86,7 KB, 49 visninger)
Gammel 02-01-10, 00:55   #34
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Litt seint men her er vårt veldig fine grantre! Drysser lite også.

Gammel 02-01-10, 01:15   #35
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er årets juletre i heimen vår. Neste år skal jeg ha tettere tre, og ingen glitterremser.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_0002.JPG (165,0 KB, 42 visninger)
Filtype: jpg CSC_0020.JPG (130,1 KB, 40 visninger)

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.