Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Størrelsene hos Ellos, og så trenger jeg noen klesanbefalinger

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-01-10, 22:44   #21
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Størrelsene hos Ellos, og så trenger jeg noen klesanbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Du putter klærne i samme pose som de kommer i. Noterer ned det du har returnert på lappen som følger med (og hvorfor, og putt det i posen) / evt på nett (det går også nå), ruller sammen posen og klisterer på den returlappen som følger med.
Fryktelig enkelt!

Hva med porto? Må man ikke betale returporto?

Gammel 01-01-10, 22:54   #22
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Hva med porto? Må man ikke betale returporto?

Jo, men den er forhåndsbetalt og så trekkes den fra den summen du skal ha tilbake.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 22:56   #23
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

Synes også at Ellos er store i str.
Men det er lett å retunere, så er du fryktelig usikker så bestill begge str. Bedre det enn å måtte retunere, og vente på ny str, også ende med å retunere den også...... Bestiller du begge str, så der det ikke mer å fundere på!

Hmmm, det var slettes ikke dumt. Verdt en ekstra tanke.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-01-10, 20:32   #24
Tante Sofie
Bladibladiblaah!

Tante Sofie sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Kardemommeby
Tante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smartTante Sofie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bestill ALT av det du kan tenke deg, og så eindel plagg du kunne tenke deg å prøve, men som du er usikker på om passar din kropp, osv... og alle plagg i minst to størrelsar. Så får du prøve alt i ro og fred med DIN spegel og DITT lys, og med ditt tilbehør. (Veldig mange prøverom har feil spegel og feil lys!)

Gammel 02-01-10, 21:19   #25
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Dere er slettes ikke dumme. Det koster jo ingenting annet enn porto å bestille og returnere. Så er det jo bare å plukke ut det man vil ha, og vente på regninga.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 12:57   #26
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marit K, her.

Dere er slettes ikke dumme. Det koster jo ingenting annet enn porto å bestille og returnere. Så er det jo bare å plukke ut det man vil ha, og vente på regninga.

Jepp Velger du mnd.rekning / konto og ikke betaler med kort, så slipper du å betale noe før du er sikker på hva du skal ha... kan jo fort bli noen lapper når man bestiller i " hytt og gæver" av alt mulig og ulike str .. Det hender at dem sender ut rekningen før dem har fått registrert returen fra deg, men det er bare å kontakte kunderservice så bruker dem å ordne det greit! Veldig enkelt å retunere via nett også, og da kan du legge til nye varer eller str i bestilllingen uten ekstra kostnad.

Sist redigert av ItsOnlyMe : 05-01-10 kl 13:07.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 13:05   #27
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

De er litt små i str. Jeg bruker ofte 42, men må gjerne ha 44 i bukser og sånt der. 42/44 i overdeler passer fint.
Jeg handler på konto der, og returnerer enkelt hvis noe ikke passer.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-10, 15:13   #28
Najade
Tidsklemt

Najade sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Najade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt liktNajade er virkelig godt likt
Standard

Min erfaring er at kjoler og vide topper er ganske store i størrelsen, spesielt over brystet.

Jeg er høy og kraftig, og bruker vanligvis størrelse 44/46, men sist bestilte jeg en kjole fra Ellos hvor både 44 og 46 var for stor pga at brystpartiet var veldig stort. Tydelig at man bør ha mye pupper når man kommer opp i størrelsen (enda mer å få komplekser for).

Bukser, skjorter og topper som ikke har den type "flytende" passform oppfatter jeg som normale i størrelsen, kanskje også at de heller litt mot å være små i størrelsen.

Najade er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:19.