Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?
Ja 136 55,06%
Nei 51 20,65%
Jeg gjorde før, men nå har jeg sluttet med sånt 50 20,24%
Annet (spesifiser i tråd) 10 4,05%
Deltakere: 247. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-12-09, 23:06   #101
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv

Gerbera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Setter du pris på en fyllekule i ny og ne?

Jeg drikker svært sjelden for tiden, som regel bare om jeg kommer over veldig god pina colada, og det skjer jo ikke akkurat hver måned. Men har jeg mulighet til å drikke og suse litt med gamle venninner på mitt tidligere bosted, sier jeg ikke nei. Er som regel førstemann hjem da, for når jeg har fått i meg litt så jeg begynner å bli susete, vil jeg hjem og sove.

Gammel 31-12-09, 23:12   #102
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

når jeg har fått i meg litt så jeg begynner å bli susete, vil jeg hjem og sove.

Som i "hjem til mannen"?

Gammel 31-12-09, 23:17   #103
Gerbera

Gerbera sin avatar

Gerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de flesteGerbera er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Som i "hjem til mannen"?

Nei nei , er vi ute og fester sammen, ser han som regel hvordan det er fatt, så når jeg kommer og drar han i armen og sier jeg vil hjem, da står det allerede en forhåndsbetalt taxi ute og venter på meg. (sa noen forutsigbar?)

Er jeg på mitt gamle hjemsted, så er mannen nesten 50 mil unna når jeg er på vei hjem, så jeg satser heller på senga hvor jeg overnatter. Men da merker jeg sikkert flere års mangel på søvn, så da passer det jo å sove litt ekstra når jeg først har manne- og barnefri.

Gammel 31-12-09, 23:24   #104
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gerbera, her.

Er jeg på mitt gamle hjemsted, så er mannen nesten 50 mil unna når jeg er på vei hjem, så jeg satser heller på senga hvor jeg overnatter. Men da merker jeg sikkert flere års mangel på søvn, så da passer det jo å sove litt ekstra når jeg først har manne- og barnefri.

Å, det er det beste i verden - drikke seg litt svimmel med gode venner man ikke har sett på lenge, og legge seg akkurat passe beruset i en seng helt alene og sove så lenge man vil. :that'll be the day:

Gammel 01-01-10, 00:48   #105
Gerbera

Gerbera sin avatar

Standard

Og nå, på selveste nyttårsaften, hvor jeg nyter en Bacardi Breezer for å feire det nye året, og det kom litt kul musikk på Svisj'n, da kjente jeg at jeg fint kunne tatt meg en fest snart igjen!

Gammel 01-01-10, 02:05   #106
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hjernen min er nok ikke ferdig utviklet enda, for som sagt hender det fortsatt.

Til opplysning så antar man at hjernen er utviklet ferdig i starten av tyveårene. Det var det jeg baserte mitt svar på.

Gammel 01-01-10, 02:30   #107
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Til opplysning så antar man at hjernen er utviklet ferdig i starten av tyveårene. Det var det jeg baserte mitt svar på.

Å. Betyr det at jeg begynner å bli en sånn teit voksen dame som tror hun er i tyveårene helt til ungene blir så store at de (f.eks. ved lunsjbordet på Gran Canaria-ferie, etter mitt tredje glass sangria) forteller meg at det var et par tiår siden?

Gammel 01-01-10, 02:45   #108
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Drikke seg susete og i godt humør har jeg gjort etter jeg ble voksen, men altfor lenge mellom hver gang. Siste var for to år siden. Da dro jeg hjem klokka 5 om morgenen, mens jeg egentlig skulle være hjemme før klokka 24 (trodde jeg). Utrolig morsomt var det.

Fyllekuler hadde jeg noen få av i ungdommen. Det var nok for min del....

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 09:05   #109
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

I'm too old for that shit.

Gammel 01-01-10, 09:43   #110
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg liker fyllekuler, men det kan ikke skje for ofte. Jeg er litt på en annen planet enn de barnløse vennene mine, for jeg synes at det er MYE hvis jeg drikker 2 ganger i løpet av en mnd, men de synes ikke det er MYE før man har mer enn 2 ganger per uke.

Jeg kan gjerne bli så full at jeg snøvler og snubler, men det er mye bedre å bare bli såpass at jeg danser, skravler og ler.

Gammel 01-01-10, 09:53   #111
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Nope.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 09:58   #112
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

En sjelden gang, ja.

Gammel 01-01-10, 10:58   #113
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Ja, jeg setter definitivt pis på ei kule i ny og ne (3-6) ganger i året. Det er herlig befriende, og som regel er dagen derpå helt allright også.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 11:01   #114
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp det gjør jeg.

Gammel 01-01-10, 12:02   #115
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Neitakk.
Jeg har vært skikkelig full toppen 5 ganger i mitt liv, og jeg erindrer at det var særdeles oppskrytt. Jeg har dessuten konsumert mer enn nok alkohol til at det kunne ha vært jevnet ut som en normalt forbruk et helt liv, omtrent, heldigvis er det noen år siden og jeg var heldig som ble fanget opp.

Nå kan jeg godt ta meg et par glass vin i godt selskap altså, og litt glad-susete i hodet er jo bare hyggelig når det passer seg slik, men jeg tror det skjer en gang hvert 3. år eller noe.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 12:18   #116
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å. Betyr det at jeg begynner å bli en sånn teit voksen dame som tror hun er i tyveårene helt til ungene blir så store at de (f.eks. ved lunsjbordet på Gran Canaria-ferie, etter mitt tredje glass sangria) forteller meg at det var et par tiår siden?

Jeg håper da inderlig ikke det.

Gammel 01-01-10, 15:32   #117
Thelma
♪♫♪♫♪♫♪♫♫

Thelma sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Thelma er litt kul
Standard

Ja, jeg setter veldig stor pris på en fest i ny og ne; dvs. 1-2 ganger i året.
Jeg drikker minimalt, men synes det er moro å "rangle" litt med kollegaer/venner en gang i blant.

Thelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 15:40   #118
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg liker å kose meg når jeg drikker alkohol. Fyll liker jeg absolutt ikke. Så nei, fyllekuler blir aldri satt pris på her i huset, eller andre steder.

Fest kan jeg godt sette pris på, men fest for meg er ikke det samme som fyll.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 17:07   #119
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LittLemen, her.

Fyllekule - aldri
Drikke seg litt susete - en gang i blant
Drikke litt vin og sitte oppe i de små timer - stadig vekk

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-10, 18:28   #120
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, og særlig sammen med en del av de eminente FP-damene.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:59.