Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor lenge varer "julefølelsen"?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-09, 10:33   #21
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?

Jeg liker roen med romjulen jeg. Julefølelse vet jeg ikke helt hva er. Tror ikke pynten blir fremme så lenge i år, og tar nok ned det meste i helgen.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 12:18   #22
Trois
Søkende

Trois sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Trois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smartTrois imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er det jul frem til barna begynner på skolen, da rydder jeg bort nisser og tre.

Trois er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 13:18   #23
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Julefølelsen min varer stort sett fra 23. desember til nyttår. Det er romjula som er jul for meg, rolige dager med tid til familien. Da skal man sløve i sofaen med pledd, god bok eller serier på tv, gå tur, spise god mat, spille brettspill og bare være sammen. (Og så hender det noen må jobbe litt innimellom, men stort sett har min nærmeste familie jobber som er ganske fleksible de dagene.)

I år har jeg av ulike årsaker ikke hatt noe særlig julefølelse i det hele tatt da.

Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 14:04   #24
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Treet er kastet ut i dag. Pynten pakket ned. Lys og duker får stå til over nyttår.

Gammel 30-12-09, 14:12   #25
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Julefølelsen glapp sånn cirka lille julaften i år igjen. Men tre og pynt få stå i noen dager til.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-09, 17:32   #26
Ullvott
Plutselig tilbake

Ullvott sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Har egentlig ikke hatt noen julefølelse å snakke om i år. Nå er jeg egentlig klar for å pakke bort julepynten og hive ut treet, men det blir vel stående til søndag tenker jeg.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:31.