|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Jeg liker roen med romjulen jeg. Julefølelse vet jeg ikke helt hva er. Tror ikke pynten blir fremme så lenge i år, og tar nok ned det meste i helgen. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Søkende
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Her er det jul frem til barna begynner på skolen, da rydder jeg bort nisser og tre. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Julefølelsen min varer stort sett fra 23. desember til nyttår. Det er romjula som er jul for meg, rolige dager med tid til familien. Da skal man sløve i sofaen med pledd, god bok eller serier på tv, gå tur, spise god mat, spille brettspill og bare være sammen. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Treet er kastet ut i dag. Pynten pakket ned. Lys og duker får stå til over nyttår.
|
|
|
#26 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hvor lenge varer "julefølelsen"?Har egentlig ikke hatt noen julefølelse å snakke om i år. Nå er jeg egentlig klar for å pakke bort julepynten og hive ut treet, men det blir vel stående til søndag tenker jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|