Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har du julepynt som betyr ekstra mye for deg?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-09, 01:30   #21
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du julepynt som betyr ekstra mye for deg?

Jeg har to gamle fugler i sånn gammeldags kuleglass med klype og en slags fjær til hale. Farmor hadde de alltid høyest i juletreet på de øveste grenene før stjernen.
På en eller annen måte har jeg fått de og de har samme plassen i vårt tre.

En dag da jeg var på Glassmagasinet i den avdelingen som solgte julekuler så jeg akkurat sånne. Angrer på at jeg ikke kjøpte etpar selv om de nye jo ikke blir det samme som de jeg har arvet da.

Gammel 23-12-09, 01:32   #22
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Denne engelen var den første pynten jeg fikk.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0204.jpg (187,8 KB, 11 visninger)

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 01:32   #23
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Denne engelen var den første pynten jeg fikk da jeg skulle lage til jul i mitt første hjem.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 08:24   #24
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Et par konglenisser jeg fikk av mamma da jeg flyttet hjemmefra. De kjøpte dem det året jeg ble født, og har stått fremme hver jul.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 08:58   #25
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg glemete jo Ericka engelen min. Men den er jo fremme hele året så det er kun når resten av herskaren kommer ned den tenkes på som julepynt. Den ble kjøpt julen 2001. Synes det er litt sårt at jeg klarte å glemme den, men samtidig litt godt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 10:01   #26
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en brodert julekalender som min mormor har brodert da hun var ung. vi henger twist på den. også har jeg to glassfugler etter henne som jeg henger på treet.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.