|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du julepynt som betyr ekstra mye for deg?Jeg har to gamle fugler i sånn gammeldags kuleglass med klype og en slags fjær til hale. Farmor hadde de alltid høyest i juletreet på de øveste grenene før stjernen.
|
|
|
|
#22 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du julepynt som betyr ekstra mye for deg?Denne engelen var den første pynten jeg fikk. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du julepynt som betyr ekstra mye for deg?Denne engelen var den første pynten jeg fikk da jeg skulle lage til jul i mitt første hjem. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Prematurmamma
|
Sv: Har du julepynt som betyr ekstra mye for deg?Et par konglenisser jeg fikk av mamma da jeg flyttet hjemmefra. De kjøpte dem det året jeg ble født, og har stått fremme hver jul.
|
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Har du julepynt som betyr ekstra mye for deg?Jeg glemete jo Ericka engelen min. Men den er jo fremme hele året så det er kun når resten av herskaren kommer ned den tenkes på som julepynt. Den ble kjøpt julen 2001. Synes det er litt sårt at jeg klarte å glemme den, men samtidig litt godt. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Har du julepynt som betyr ekstra mye for deg?Jeg har en brodert julekalender som min mormor har brodert da hun var ung. vi henger twist på den.
|
![]() |
|
|