Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nettroll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-09, 21:05   #141
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nettroll

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Med sukker på, Inagh, herlighet!

Ah - selvsagt!

Gammel 16-12-09, 21:06   #142
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Ulvhedina er litt kulUlvhedina er litt kul
Standard

Jeg syns det er deilig.

Med sukker på, Inagh, herlighet!

Så i utgangspunktet burde jeg ikke uttale meg før jeg har prøvd?

Ulvhedina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:12   #143
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir bedre for meg enn for deg, for å si det sånn.

Gammel 16-12-09, 21:14   #144
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Det blir bedre for meg enn for deg, for å si det sånn.

Breiflabb, blowfish eller makrell? *pipestemme*

Gammel 16-12-09, 21:15   #145
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sverdfisk, tenkte jeg.

Gammel 16-12-09, 21:17   #146
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sverdfisk er kule greier, for de kan man drepe hai med, i følge eldsteguttungen her i heimen.

Gammel 16-12-09, 21:17   #147
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Sverdfisk, tenkte jeg.

Du skal i det miste bruke sverdet som håndtak?

Tror jeg sniker meg ut av denne tråden igjen før Sitronen blir mer sitrøs. Skummelt. :S

Gammel 16-12-09, 21:18   #148
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Sverdet gir fine render over skinka.

Gammel 16-12-09, 21:20   #149
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Sverdet gir fine render over skinka.

Livet er for kort til å være bekymra hele tiden. Let's go!

Gammel 16-12-09, 21:21   #150
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Troll på besøk blir dog litt sært Inagh. Undres hvem slike mennesker er, sånn inne i hodet sitt til vanlig. Med en sønn med psykiske problemer så ser jeg jo at ikke alle har det like enkelt. Han og lever i en drømmeverden på mange måter. Og ser ikke at hans drømmer kan ha en negativ effekt på andre igjen. Men fra å leve ut fantasiene sine på et forum, til å oppsøke folk i virkeligheten og bygge videre på det, det blir litt sært.
Er vel nok av oss som har ulike utfordringer å hanskes med om ikke folk skal dikte opp eventyrlige historier også. Men har vært borti det ja, selv om jeg er utrolig treg til å gjennomskue trolleri. Når jeg omsider gjør det er det derimot veldig spennende å se hvor langt de kan gå. Men fra nettet og til sykehusbesøk....vel det var en spesiell utgave.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:22   #151
Ulvhedina
Endelig ferdigflyttet

Ulvhedina sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ulvhedina: Hva mener du egentlig med "Egentlig ikke så ny.." i profilen din? Og registrert i 2009. Hm?! Hm?!

Muahahahaha! *ond*

Gammel 16-12-09, 21:28   #152
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Hvem er troll nå? Jeg alt for naiv og kan lures trill rundt. Liker ikke det.

Denne tråden trekker lesere. 26 som leser nå.

Gammel 16-12-09, 21:28   #153
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Er det ikke noen her som er det de gir seg ut for altså?

Jeg er egentlig ikke Sam Vimes. Han er en kynisk idealist og antiautoritær autoritetsfigur, en etterforsker i en absurd parodiverden, og med et anstrengt forhold til trollmenn, prester, kvakksalvere og blodsugere av alle slag. Jeg kjenner meg heller ikke igjen i det å gifte seg med en frodig og viljesterk kvinne av høyere samfunnslag enn man er oppvokst i, eller å ha sterk motvilje mot klassesamfunn, adel og denslags. Vi har ingen andre likheter heller.

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

Sist redigert av Ulvefar : 16-12-09 kl 23:58.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:32   #154
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Ulvefar - nå ble jeg seriøst skuffa her.

Gammel 16-12-09, 21:41   #155
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Innimellom kan nok historien til Lillemann virke temmelig trollete, så i ny og ne er jeg faktisk glad det finnes folk her som kjenner oss, har møtt Lillemann og kan verifisere sannhetsinnholdet dersom noen skulle virkelig ta meg for å trolle.

(For her trenger jeg jo ikke si at alle disse "vennene" er kjøpt og betalt, eller fiktive inne i et av mine mange hoder. )

Samme her. Min historie kunne vært trollete den og, men jeg har folk her inne som kjenner meg og som kan bekrefte sannheten. Husker at jeg en gang hadde behov for å si at jeg ikke var et slikt troll da vi hadde et troll her inne en gang. Men dessverre så er min historie sann...

Jeg kunne egentlig tenkt meg å trolle at jeg var en prinsesse som bodde i et slott og som satt og ventet på at prinsen min skulle komme ridende til hest og vi kunne trylle vekk alt vondt i verden også kunne vi trylle vekk alle nett-troll....ja egentlig alle trollkjerringer, trollunger, troll....osv.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:42   #156
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Er det ikke noen her som er det de gir seg ut for altså?

Jeg er en skikkelig søt apekatt i jula, og en skikkelig freaky apekatt med Darwin-hode ellers i året. Og dere kan bare prøve å motbevise det!

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:45   #157
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er alltid søt.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:47   #158
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Troll tror jeg man alltid vil finne på alle forum. Og strengt tatt plager de meg egentlig ikke så lenge de bare surrer rundt i sin egen verden. Dessuten så kan de jo til tider være ganske så underholdende.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-09, 21:53   #159
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Leter etter troll.......

Gammel 16-12-09, 22:10   #160
Perhonen
Pessimistisk Optimist.

Perhonen sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
Perhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelenPerhonen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Samme her. Min historie kunne vært trollete den og, men jeg har folk her inne som kjenner meg og som kan bekrefte sannheten. Husker at jeg en gang hadde behov for å si at jeg ikke var et slikt troll da vi hadde et troll her inne en gang. Men dessverre så er min historie sann...

Jeg kunne egentlig tenkt meg å trolle at jeg var en prinsesse som bodde i et slott og som satt og ventet på at prinsen min skulle komme ridende til hest og vi kunne trylle vekk alt vondt i verden også kunne vi trylle vekk alle nett-troll....ja egentlig alle trollkjerringer, trollunger, troll....osv.

Trolle bort problemer, trolle frem friske barn og en sunn økonomi..... Nyttårsønsket mitt for neste år.

Perhonen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:49.