|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#150 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NettrollTroll på besøk blir dog litt sært Inagh. Undres hvem slike mennesker er, sånn inne i hodet sitt til vanlig. Med en sønn med psykiske problemer så ser jeg jo at ikke alle har det like enkelt. Han og lever i en drømmeverden på mange måter. Og ser ikke at hans drømmer kan ha en negativ effekt på andre igjen. Men fra å leve ut fantasiene sine på et forum, til å oppsøke folk i virkeligheten og bygge videre på det, det blir litt sært. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nettroll
Jeg er egentlig ikke Sam Vimes. Han er en kynisk idealist og antiautoritær autoritetsfigur, en etterforsker i en absurd parodiverden, og med et anstrengt forhold til trollmenn, prester, kvakksalvere og blodsugere av alle slag. Jeg kjenner meg heller ikke igjen i det å gifte seg med en frodig og viljesterk kvinne av høyere samfunnslag enn man er oppvokst i, eller å ha sterk motvilje mot klassesamfunn, adel og denslags. Vi har ingen andre likheter heller.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities. Sist redigert av Ulvefar : 16-12-09 kl 23:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Pauset
|
Samme her. Min historie kunne vært trollete den og, men jeg har folk her inne som kjenner meg og som kan bekrefte sannheten. Husker at jeg en gang hadde behov for å si at jeg ikke var et slikt troll da vi hadde et troll her inne en gang. Men dessverre så er min historie sann... |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
*_*
|
![]() |
![]() |
#158 |
villende
|
![]() Sv: NettrollTroll tror jeg man alltid vil finne på alle forum. Og strengt tatt plager de meg egentlig ikke så lenge de bare surrer rundt i sin egen verden. Dessuten så kan de jo til tider være ganske så underholdende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Tar en fot av gangen
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NettrollLeter etter troll.......
![]() |
#160 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Trolle bort problemer, trolle frem friske barn og en sunn økonomi..... Nyttårsønsket mitt for neste år. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|