|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#102 |
Passiv
|
![]() Sv: NettrollDet var jo forresten en sånn trolletråd her. Nå kom jeg på det. Den tok jo totalt av. Jeg håper virkelig ikke den det gjalt den gangen var reell. |
![]() |
![]() |
#103 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: NettrollInagh,
![]() |
#104 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: NettrollInnimellom kan nok historien til Lillemann virke temmelig trollete, så i ny og ne er jeg faktisk glad det finnes folk her som kjenner oss, har møtt Lillemann og kan verifisere sannhetsinnholdet dersom noen skulle virkelig ta meg for å trolle.
![]() |
#105 |
Passiv
|
![]() Sv: NettrollDet var vel en dame med et sykt barn mener jeg å huske. Om det var reelt så var det ganske spesielt - men da var oppførselen hun ble møtt med av oss skikkelig ille. |
![]() |
![]() |
#106 |
Peppy!
|
![]() Sv: Nettroll
Det er nå vel egentlig ingen grunn til å anta at det var en true story. Men det var noen som ikke ville tro på at det var oppspinn, og det er vel det som kommer frem nå også - at de valgte å tro på brukeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: NettrollMhmm, det er den jeg tenker på smilefjes. Jeg vet den dag i dag ikke om det var reelt eller ikke, vi har vel egentlig aldri fått vite. Men slik jeg forstår det så er det den det siktes til som reell tidligere i tråden her. Ja, den var skikkelig ille hvis det var en sann historie..
![]() |
#109 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NettrollNå ble jeg gresselig nysgjerrig, kjenner jeg.
![]() |
#110 |
Endelig ferdigflyttet
Medlem siden: Sep 2009
![]() ![]() |
![]() Sv: NettrollHusker flere av de gamle trollene godt. Spesielt hun på KG. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: NettrollTroll??? Hvor??? Jeg elsker troll. De har spennende meninger, tragiske liv, er som oftest helt eventyrlige og fantastisk å ha rundt seg i en travel og kjedelig hverdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Nettroll
Jeg har muligens dårlig hukommelse, men jeg kan ikke huske at det var noen såkalte sannhetsvitner den gangen. Som hadde møtt vedkommede irl.
![]() |
#119 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: NettrollJeg får aldri med meg om noen troller. Jeg har kjent på "dette kan da umulig stemme" tanken av og til i det siste, men jeg er skikkelig gullfisk og husker ikke i hvilke sammenhenger det var.
![]() |
#120 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: NettrollJeg har møtt et troll - et høyst reelt nettroll - og lot meg lure, enkelt og greit. Hun kom på besøk en gang jeg var på sykehus med Lillemann, hun var kjempehyggelig og søt, og vi snakket lenge og delte erfaringer om hvordan det er å ha et veldig sykt barn. Jepp - og hun var et troll. Jeg var naiv nok til å la meg lure trill rundt av denne jenta.
![]() |
|
|