|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Er dere impulsshoppere?Jeg kunne nok vært det om jeg hadde råd til det, men jeg tror uansett det hadde begrenset seg litt, da jeg har en innebygget "alarm" mot å kjøpe noe som jeg synes er altfor dyrt. Derfor blir jeg litt sånn "whaat?" når jeg feks. leser i salgstråder "betalte 3500,- kroner for denne genseren, og den er bare brukt én gang da fargen ikke var helt meg/var litt for stor". Jeg tror jeg blir en blanding av misunnelig og sjokkert over at folk kan bruke så (etter min mening da, jeg er sikkert kjip) sinnssyke summer på et klesplagg de ikke engang har prøvd skikkelig på. Mest misunnelig, egentlig.
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer. Sist redigert av Dixie Diner : 13-12-09 kl 00:32. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Nei,impulskjøp er en genser til 199,-. Jeg kjøper lite dyre plagg til meg selv. Har en Kari Traa ytterjakke,som var halv pris av halv pris.Jeg syns sånn handling rett og slett er sløseri...
![]() |
#3 |
intro
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Ja, jeg er en impulsshopper - men (heldigvis) av den gniene sorten.
![]() |
![]() |
#5 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg synes det er helt ok å diskutere impulsshopping.
![]() |
#6 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Forsøker å være sparsommelig.. Handler vel på impuls innimellom, men da er det nok mer som følger: "Betalte 199 for denne genseren, men fargen var ikke helt meg!"
![]() |
#7 |
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Ja er en impulskjøper. Når jeg planlegger å kjøpe noe så finner jeg ingenting.. Men det begrenser seg selv da. Kan ikke kjøpe masse dyre greier.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Hvis jeg ser noe fint til minsta, kan det hende jeg kjøper det uten at hun egentlig trenger det. Men impulskjøper ikke DYRE ting. Iallfall sjelden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg shopper ikke på annet enn impuls, ev. under ekstremt deadlinepress. Det gjør jeg etter de grensene som passer min konto, og regner med at andre gjør det samme. Alt er relativt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg er som deg og blir rimelig
Now it's nothing but MY way! ![]() Sist redigert av Milfrid : 12-12-09 kl 23:20. Årsak: En liten tilføyelse :) |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg føler jeg har vært zjikkelig spandabel og tatt helt av når jeg handler en stor Smartpost-eske med brukte klær til barna her på forumet, hvertfall hvis det ligger noe Katvig og Molo nedi der.
![]() |
#13 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Ja, det vil jeg si. Er iallfall dårlig på planlagt shopping, da finner jeg som regel ingenting. Jeg kan faktisk prestere å kjøpe dyre ting på impuls, men da er det alltid dyre ting jeg vet jeg kommer til å bruke. En jakke som er helt |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?
Jeg er helt sikker på at mitt forbruk også er
![]() |
#15 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Ikke impulsshopper når det gjelder klær i hvert fall, de eneste gangene jeg er i en klesbutikk er under en planlagt shoppingrunde.
![]() |
#16 |
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Ja, dessverre...og det har kostet DYRT. Men nå skal jeg virkelig legge meg i hardselen. Ingen impulskjøp på meg :nyttårsforsett:
![]() |
#17 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Vi impulskjøpte hytte på fjellet
![]() |
#18 |
På opplading
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg er en impulsshopper, det har jeg alltid vært. Det er da jeg finner masse.
![]() |
#19 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Jeg finner så godt som aldri noe jeg vil ha når jeg går inn for å finne noe f.eks en kjole eller noe.
![]() |
#20 |
Leser
|
![]() Sv: Er dere impulsshoppere?Nei, jeg er ikke impulsiv i det hele tatt. Fordel: Jeg tar sjeldent feil og kjøper ikke klær som ikke passer. Ulempe: Det går vanvittig tregt til tider.
![]() |
|
|