|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinnoff: Vis meg din adventstjerne
http://www.norgesvinduet.no/romningsvei.htm |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Jo, men som jeg har skjønt det så avhenger det litt av hva som defineres som brannfeller. Huset i sin helhet, eller ett og ett rom. Det er en del uenighet ute og går ift det også har jeg skjønt. Det avhenger vel også om det er loft eller kjeller?
|
|
|
#23 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
De vurderer 1 og 1 rom, og da spesielt i forhold til brann. Hva om det brenner utenfor døra, hva da? Det er jo ganske enkel logikk. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Hun sover ikke der, men det er det eneste stedet i huset hun kunne få sitt eget lille krypinn hvor hun kan være alene og alene med venninner. Vi har gjesterom som hun bruker til soving med stort vindu/rømningsvei.
|
|
|
|
#26 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Spinnoff: Vis meg din adventstjerneBedre bilder - en plexistjerne i lite stuevindu (og på kjøkken) og to stjerner på fot i store stuevinduer:
Dåtten ♥ 2006, Fjåtten ♥ 2008 & Lyn fra klar himmel ♥ 2018 Some people just need a high-five. In the face. With a chair. Sist redigert av Bomull : 10-12-09 kl 00:05. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Spinnoff: Vis meg din adventstjerneJeg har ingen stjerne.
|
![]() |
|
|