|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Er du i rute til jul?
Ja helt enig.
|
|
|
|
#23 |
|
Pessimistisk Optimist.
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du i rute til jul?Her har ruta gått i stykker. Sitter på 3.dagen på sykehuset sammen med yngstemann, og blir nok her en stund til. Kanskje. Tror jeg må innvilge meg selv litt permisjon. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Javel
|
Sv: Er du i rute til jul?Tror jeg ligger nokså godt an. Har laget og pyntet pepperkaker og pepperkakehuset er pyntet. Av andre sorter så har jeg laget Kolakaker, Vepsebol, Marylandcookies og peppernøtter. Det som gjenstår er kransekakestenger og delfiakake. Huset er pyntet i lilla adventsfarger, men en ukes tid før jul så bytter jeg til rødt og tar frem litt mer pynt. Mangler en ca 3-4 julegaver (en til yngste..men den er det bare for mannen å gå og kjøpe, en til eldste ... som jeg bare må finne og til mine foreldre... men er skal vi gå sammen med mine brødre). Julekortene er i hus, og 1/3 er skrevet og noen er allerede levert ut. Vi har vært hos mannens familie i helgen med julegavene, så det er også i boks.
|
|
|
|
#26 |
|
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Er du i rute til jul?Nei, vi er ikke i rute til jul. Vi har hatt mye sykdom i heimen i det siste og det har gjort oss litt forsinket. Vi er halvferdige med julegaver og de siste skal jeg klare å ordne i løpet av de neste to ukene. På jobb er jeg bare sånn halvveis i gang med forberedelser til julen. Kaker og sånn tar vi litt etterhvert og jeg har ingen mål om å bake så og så mye. Vi baker mens det er kos og akkurat nok til at vi får julestemning. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du i rute til jul?I rute? :ser på kalenderen: Min viser 7. desember. Deres også? Da er jeg i rute, da.
|
|
|
#30 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Er du i rute til jul?Jeg er virkelig ikke i rute, men mine viktige gjøremål er ikke julebakst eller rundvask - jeg har to eksamener tett opptil jul!
|
|
|
#31 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Er du i rute til jul?Nei ! Her jeg er helt ute å kjører.
|
|
|
#32 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du i rute til jul?Sånn noen lunde. Har bakt litt, men mye gjenstår + laging av lammerull og leverpostei. Julegavene er så og si ferdige, men har ikke fått begynt å vaske rundt. Hjelp, nå kjenner jeg at jeg ble stressa.
|
|
|
#33 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Er du i rute til jul?Jeg er i rute. Holder på å strikke en gave, og den burde jeg være ferdig med til jul. Easy peasy med andre ord..
|
|
|
#34 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Er du i rute til jul?Jeg er godt i rute synes jeg. Jeg stresser hvertfall ikke. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Er du i rute til jul?Tja. Vi skal ikke feire jul hjemme, så det er helt greit. Vi har vært borte i hele november, så den første desemberuka har blitt brukt til å vaske klær og å komme i orden igjen. Men jeg har ganske god kontroll, da.
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du i rute til jul?Tja...
|
|
|
#37 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
|
|
|
#38 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Er du i rute til jul?Ja det er jeg. Har en gave igjen å kjøpe. Må pakke gavene og bake pepperkaker, ellers er det ikke så mye å gjøre. Pyntinga skjer den 23. og handle mat må jeg også vente med. Vaske gjør vi hver uke, ikke noe mer enn vanlig til jul.
|
|
|
#39 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Er du i rute til jul?Her blir det ikke gjort noe særlig til jul i år, for det orker vi ikke. Jeg elsker jula og koser meg vanligvis veldig i førjulstida, men nå venter jeg bare på å få noen dager fri og på at tida skal gå til babyen kommer. Vi skal heldigvis ikke feire selve julaften hjemme og har jo ingen eldre barn å lage jul for, så her blir det pynting av hus og tre lille julaften, og det er det. Vi må vel få kjøpt noen julegaver i dagene før jul, men jeg tror jeg skal begrense mest mulig der også. Vi får gjester i romjula, men de får bare klare seg med kjøpekaker og støv i krokene. |
|
|
|
![]() |
|
|