|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bedreviter
|
Hvordan pakke inn billetter?Teomannen skal få operabilletter av meg til jul, og jeg prøver å komme på en kul måte å pakke dem inn på. I fjor fikk han et gavekort, som jeg rammet inn, så den ideen er oppbrukt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan pakke inn billetter?
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan pakke inn billetter?Legg dem i en eske som har inneholdt noe han slett ikke vil ha. Sminke? Bleieeske? Libresse Invisible? |
|
|
|
#8 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvordan pakke inn billetter?Brett dem og legg dem i en liten eske. Denne esken legger du i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eskesom du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske som du legger i en litt større eske.
|
|
|
#9 |
|
Viser tenner
|
Marvins kalendertriks.
|
|
|
#10 |
|
Bedreviter
|
Vi kaller det normalt en innspilling. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan pakke inn billetter?Flaskepost?
|
|
|
#13 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvordan pakke inn billetter?Du kan kjøpe en sånn termo-kaffekopp som man kan sette sitt eget bilde i, og sette inn billettene som bilde. Hvis du finner en sånn kopp, da, jeg vet ikke hvor man kjøper dem, men har sett folk på t-banen som har sånne kopper.
|
|
|
#15 |
|
<*(((<
|
Sv: Hvordan pakke inn billetter?Eller du kan surre billettene rundt en diger rullator, sånn klassisk bøyd som ser ut som en rullator, og så pakke den inn slik at det er helt åpenbart at det er en rullator inni. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan pakke inn billetter?Blir kanskje ikke helt det samme om det ikke er en veldig spesiell opera, men jeg ga bort AC/DC-billetter til jul ett år, og pakket inn en svær diger eske, skrev på en konvolutt inne i esken "Gratulerer med ny luftgitar" og inni var jo billetter så hun fikk brukt den nye gitaren sin. :skikkelig grei:
|
|
|
#17 |
|
awesom
|
Sv: Hvordan pakke inn billetter?Eller du kan gjøre som pappan min gjorde i fjor. Surret sammen to tusenlapper og tredde en svær tung mutter utanpå. Fader som jeg spekulerte da jeg klemte på pakkene dagen før.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvordan pakke inn billetter?Da jeg var liten og fikk spark, hadde mamma og pappa festet en snor som jeg måtte følge og rulle opp rundt hele huset, ut i hagen og rundt garasjen, inn igjen, ned i kjelleren, osv. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan pakke inn billetter?Hyssing til operaen! |
|
![]() |