Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Nå trenger jeg deres ærlige mening, ang. tv-benk

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Hvilken tv-benk skal jeg velge?
Alternativ 1 11 13,92%
Alternativ 2 46 58,23%
Ingen av dem 22 27,85%
Dustepoll 0 0%
Deltakere: 79. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-11-09, 20:41   #21
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nå trenger jeg deres ærlige mening, ang. tv-benk

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Ingen av dem, ikke min smak og jeg kan ikke helt se for meg
dette sammen med bombay serien.

Jeg tror det blir bra jeg. Men det må bli sort.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-11-09, 21:58   #22
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg tror det blir bra jeg. Men det må bli sort.

Ikke meningen å støte deg altså, trodde bare du ville ha ærlige meninger

Det viktigste er jo at DU blir fornøyd!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 13:00   #23
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ble ikke støtt, Guttemammis. Klart at ikke alle liker denne benken. Og det er min feil at jeg la ved det alternativet: Ingen av dem. Jeg kunne like godt bare hatt to første. For jeg har jo allerede bestemt meg. Var bare usikker på farge.

Tror jeg har en skrivemåte som lett kan misforstås. For jeg ble overhodet ikke støtt. Var ironisk ment.

Gammel 28-11-09, 13:04   #24
Magica
søt

Magica sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg hadde utvilsomt valgt brun!

Gammel 28-11-09, 20:56   #25
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sort.

Gammel 28-11-09, 21:55   #26
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den var veldig fin! Kunne godt tenkt meg en sånn selv!

Og jeg måtte ha sett dem live; umiddelbart likte jeg best den brune. Men vi har både brunt og sort foran TVen så det spiller nok ikke så stor rolle her.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-09, 21:55   #27
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Jeg er enig med de fleste andre; Den sorte var finest

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 10:20   #28
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Det blir nok sort. Jo mer jeg tenker på det, jo mer bestemt blir jeg.

Den sorte vil stå mest i stil til tvstua. Jeg har todelt stue. Spisestue i den ene og tvstue i den andre. Og i tvstua så er det meste sort. Lite Bombay møbler der. Er stor skyvedør mellom stuene.

Gammel 29-11-09, 18:49   #29
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg stemte ingen av dem.
Vi har tv montert på veggen, og under har vi bygd inn et skap i veggen. Det gjør at vi ikke har noen ledninger og ingen sjenerende bokser i syne. Ledningene er også lagt inn i veggen.

Men hvis man MÅ ha tv benk, så er jeg enig i bestemmelsen din da.

Gammel 30-11-09, 15:22   #30
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Standard

Jeg må ha tv-benk. Det er ikke mulig å henge tv på veggen her.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.