Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Vis meg ditt advent-/julepyntede hus!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-09, 14:46   #1
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Vis meg ditt advent-/julepyntede hus!

Kommer selv med bilder etterhvert, må bare få tatt noen først!

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 14:49   #2
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg ditt advent- / julepyntede hus!

Ikke mye jul her, men har pyntet til advent. Siden vi ikke skal være her i jula så blir det litt ekstra nå.

Gammel 29-11-09, 14:59   #3
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt advent- / julepyntede hus!

Her er litt adventspynt hos oss:

Vår russiske julekrybbe

Lilla lys

Et kitchy rådyr og svibler (lilla)

Adventskrans på døra

Adventsstaken

Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:19   #4
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt advent-/julepyntede hus!

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:23   #5
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm, har ikke pyntet noe særlig enda. Men skal se om jeg får tatt noen bilder innen et par uker.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 20:34   #6
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Ikke pyntet helt til jul ennå, men engler og noen kuler er kommet frem. Slik var det på samme tid i fjor og akkurat likt i år så jeg bruker fjorårets bilder.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_0352.jpg (183,4 KB, 59 visninger)
Filtype: jpg IMG_0354.jpg (193,2 KB, 73 visninger)
Filtype: jpg IMG_0358.jpg (189,2 KB, 54 visninger)
Filtype: jpg IMG_0413.jpg (194,5 KB, 53 visninger)
Filtype: jpg IMG_0419.jpg (189,1 KB, 44 visninger)

Sist redigert av Michelle : 29-11-09 kl 20:43.
Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-09, 21:48   #7
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lesehjørnet mitt. Her mangler et stort maleri på veggen, men det skal på reparasjon på et rammeverksted.

Litt nostalgi. Denne duken har vært i både min bestemors og min fars eie. Nå er den min.

Yngstegutten ville pynte med alle nissene og lysene han fant, så jeg gav ham lov til det. Synes faktisk det ble veldig koselig. Ser ut til at pus også liker det.

Lillegutts kunstverk i nærmere øyesyn:

Endelig litt stille og rolig i tv-kroken.

Adventstake og litt godis. Og ingen ser den stygge flekken på duken, vel?

Gammel 29-11-09, 22:01   #8
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her råder fullstendig kaos. Jula kommer nok ikke før på tirsdag...

Gammel 29-11-09, 22:03   #9
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Slapp av da, folkens. Det er lenge til jul ennå. Her råder det komplette kaos, og det vil det fortsatt gjøre lenge. :eksamen:

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 12:18   #10
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har pyntet og hengt ut julekransen.

Og ute.

På trappa.

På kjøkkenet.

Julesofaen!

Gammel 01-12-09, 13:00   #11
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Her er vårt hus så langt. Pepperkaker i ovnen, noen få engler og stjerne i vinduet. Kommer nok mer etterhvert.

Gammel 01-12-09, 15:27   #12
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

:ser seg rundt i stua og skjemmes over mangelen på interiør-evner og adventsfølelse:

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-09, 18:53   #13
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 01-12-09, 18:59   #14
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Kommer snart. Jeg er ikke helt i boks enda. Litt adventpynt er fremme, men julepynten kommer ikke frem enda.
Skal forevige adventen i morgen nå venter Ikea på meg.

Gammel 02-12-09, 01:08   #15
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Vedlegg 25931

Adventskalenderveggen vår.

Vedlegg 25932

Lysene vi tenner hver dag til middag.

Sist redigert av Mirasol : 24-04-11 kl 22:04.
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 22:26   #16
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er mitt julehus:

Mitt favorittskap!

Hannah spiser kvelds:

Dette er vel bortimot de eneste nissene:

Julestjerna:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 22:50   #17
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen bilder fra i dag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg førjulstid og julebilder 014.jpg (189,8 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg førjulstid og julebilder 017.jpg (187,9 KB, 12 visninger)
Filtype: jpg førjulstid og julebilder 019.jpg (186,0 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg førjulstid og julebilder 020.jpg (186,0 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg førjulstid og julebilder 021.jpg (185,9 KB, 13 visninger)

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 22:54   #18
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Julestemning fra oss.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-09, 22:54   #19
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen til.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg førjulstid og julebilder 022.jpg (184,8 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg førjulstid og julebilder 023.jpg (196,0 KB, 10 visninger)
Filtype: jpg førjulstid og julebilder 024.jpg (194,4 KB, 13 visninger)
Filtype: jpg førjulstid og julebilder 025.jpg (189,0 KB, 20 visninger)
Filtype: jpg førjulstid og julebilder 026.jpg (189,0 KB, 15 visninger)

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-09, 00:15   #20
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Her er julepynten min. Bildene er tatt for en uke siden så det har kommet mer pynt nå.

Greina mi med englene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39.