|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hannkatt eller hunnkatt?En av hannene våre er ganske sky og reservert, den andre er utrolig kosete. De ble aldri så store og kjønnsmodne at de markerte, husker ikke 100% men jeg tror de var en fire måneder gamle når vi kastrerte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hannkatt eller hunnkatt?Her spiser hunnkatten mer enn hannkatten og hun streifer mer en han også,så tror det er litt individuelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Crazy Cat Lady
|
![]() Sv: Hannkatt eller hunnkatt?Jeg har en kastrert hannkatt, og to kastrerte hunnkatter, veldig forskjellige alle sammen.
![]() |
![]() |
#24 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hannkatt eller hunnkatt?
Da tror jeg at jeg hadde endt opp med alle sammen...
![]() |
#25 |
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hannkatt eller hunnkatt?Jeg har begge deler. To hunkatter, og tre hankatter. (Alle er så klart kastrerte.) Alle fem har selvsagt forskjellig personligheter, og på mine katter virker det ikke som om kjønn har noe å si for hvor sta eller kosete de er. To av kattene er ekstremt kosete. Den ene er hunkatt, og den andre hankatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|