|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hva ønsker en 6 år gammel jente seg?Jepp. Det er langveisforhold som pleies her ...
|
|
|
#23 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker en 6 år gammel jente seg?Min seksåring ønsker seg for tiden alt det blir reklamert for på TV, og alt i de tre gavekatalogene som er kommet i postkassen - ikke babytingene og guttetingene da!
|
|
|
#24 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva ønsker en 6 år gammel jente seg?De Top Model tegnebøkene, hva slags farger bruker de å fargelegge de med?? Min gutt bruker tusj på alt men her skal de vel tegne sjatteringer og fargenyanser og fritegne og det blir vel vanskelig med tusj??
|
|
|
|
#25 |
|
Plutselig tilbake
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker en 6 år gammel jente seg?Tror det er egne farger å få kjøpt til TopModel greiene. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva ønsker en 6 år gammel jente seg?Frøkna mi bruker bare vanlige fargeblyanter. Hun har prøvd tusjer mens syntes ikke det ble så bra. Det hun er mest begeistret over er forøvrig ei blokk med hestetegninger i samme serie som Top Model som hun kjøpte på Ark her om dagen.
|
|
|
#27 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hva ønsker en 6 år gammel jente seg?Her i huset er det kun Bakugan som betyr noe for tiden.
|
![]() |
|
|