Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Finn en svart kjole til meg, takk!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-09, 17:20   #81
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg takk!

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

De kjolene fra Victorias secret var virkelig flotte. Sender de ikke til Norge altså, ja da er det vel vanskelig å få kjøpt dem.

VS sender da til Norge! Gjorde det i hvert fall før, jeg har bestilt masse derfra, men det begynner å bli et par år siden sist nå.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 17:27   #82
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Finn en svart kjole til meg, takk!

Da var L&B kjolen bestilt... Jeg har litt snodig form to uker etter fødsel men håper det stabiliserer seg før jul, så jeg kan få brukt den. (samt kanskje gått ned noen av de syv kiloene som står igjen..)
Jeg er normalt en str. S i ugravid tilstand. Nå er jeg str. L (XL) i mageregionen, S i beina, og XL i pupper.. Type EPLE. Jeg våget meg likevel på en S i og med at den er elastisk.

Gammel 16-11-09, 17:36   #83
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har denne fra Victorias Secret, som vel fyller vel, eh, ingen av kriteriene Men den finnes i svart da! Og det er SÅ utrolig mye annet lekkert hos Victorias Secret...
Jeg har fått den sendt via noen jeg kjenner i USA; tror ikke de sender til Norge. Men om du kjenner noen som bor i USA...

Det ville jo vært fint om de gjorde det, jeg har aldri bestilt derfra selv men ble m2 sier jo at de ikke gjør det så

Gammel 16-11-09, 18:18   #84
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mani, her.

Det ville jo vært fint om de gjorde det, jeg har aldri bestilt derfra selv men ble m2 sier jo at de ikke gjør det så

Jeg bestiller fra Victorias secret flere ganger i året. De leverer raskt til Norge. Fikk sist forsendelse fra dem for fire dager siden, så de sender helt garantert til Norge.

Gammel 16-11-09, 19:43   #85
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har bestilt meg den sorte som Skytte viste, den fra det der bæret.

jeg også

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:53   #86
Skytte
Bør lage seg en tittel selv

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Takk. Jeg bestiller en jeg. Passer denne, er nærmest julen reddet. Hvis ikke kan jeg sikkert få solgt den her inne .

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Da var L&B kjolen bestilt... Jeg har litt snodig form to uker etter fødsel men håper det stabiliserer seg før jul, så jeg kan få brukt den. (samt kanskje gått ned noen av de syv kiloene som står igjen..)
Jeg er normalt en str. S i ugravid tilstand. Nå er jeg str. L (XL) i mageregionen, S i beina, og XL i pupper.. Type EPLE. Jeg våget meg likevel på en S i og med at den er elastisk.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg har også bestilt den!

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har bestilt meg den sorte som Skytte viste, den fra det der bæret.

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

jeg også

Nå håper jeg virkelig dere blir fornøyde alle sammen altså.

Og så håper jeg at vi ikke alle møtes på samme julebord.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:54   #87
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om eg ikkje finn meg noko på shopping til helga skal eg også ha, men no er den vel utsolgt.

Gammel 16-11-09, 19:54   #88
Skytte

Skytte sin avatar

Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Om eg ikkje finn meg noko på shopping til helga skal eg også ha, men no er den vel utsolgt.

Sjansen er kanskje stor for at en eller annen finner på å selge den igjen om en stund.

Gammel 16-11-09, 19:55   #89
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om jeg skal innom Lindex i morgen kan jeg titte for deg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-09, 19:57   #90
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mellis, Guniss var der i dag. Vi konkluderte med at den grå blir litt for lang. Eg skal ha meg ei runde i minibyen her på laurdag.

Men om du ser den du kjøpte i 42 i svart kan du godt ringe meg.

Gammel 16-11-09, 20:16   #91
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skytte, her.

Ja, det skulle tatt seg ut

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-11-09, 14:45   #92
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk kjolen min i dag. Den er superfin bortsett fra den pynten på ermene. Men den plukker jeg lett av.

Gammel 18-11-09, 16:35   #93
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jeg fikk kjolen min i dag. Den er superfin bortsett fra den pynten på ermene. Men den plukker jeg lett av.

Var den ikke helt straight altså? Hvordan så den pynten ut?

Gammel 18-11-09, 23:21   #94
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Var den ikke helt straight altså? Hvordan så den pynten ut?

Noen glitrende knapper nederst på ermene etter det jeg husker. Ikke noe problem å fjerne hvis man skulle ønske det. Jeg har ikke fått kjolen, men så kjøpte jeg på et party og da kommer jo alle klær samlet.

Gammel 18-11-09, 23:23   #95
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror det stod at det skulle være noen strassperler på. Jeg har ikke fått min enda.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 08:31   #96
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Her var det utrolig mange lekre kjoler! Men jeg ser jeg trenger nytt puppestell først. De aller fleste gjør seg ikke med liten A-cup ser det ut som.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 09:46   #97
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Her var det utrolig mange lekre kjoler! Men jeg ser jeg trenger nytt puppestell først. De aller fleste gjør seg ikke med liten A-cup ser det ut som.

Tull og tøys! Mange av kjolene her blir flotte med et "petit" frontparti! V-utringning fremhever feminine former, og rette fasonger egner seg strengt tatt ikke på formfulle figurer. Knock yourself out!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 16:57   #98
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så denne på Kappahl idag. Den var utrolig fin i virkeligheten!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-11-09, 17:48   #99
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Noen glitrende knapper nederst på ermene etter det jeg husker. Ikke noe problem å fjerne hvis man skulle ønske det. Jeg har ikke fått kjolen, men så kjøpte jeg på et party og da kommer jo alle klær samlet.

Ah, litt bling bling går nå bra. Virket som en skikkelig fin kjole. Fikk bekreftelse på at den var sendt. Nå får jeg håpe den passer i puppepartiet da. Jeg har jo ikke verdens minste frontparti.

Gammel 19-11-09, 19:34   #100
Skytte

Skytte sin avatar

Standard

Ah, litt bling bling går nå bra. Virket som en skikkelig fin kjole. Fikk bekreftelse på at den var sendt. Nå får jeg håpe den passer i puppepartiet da. Jeg har jo ikke verdens minste frontparti.

Det gjør den sikkert.

Akkurat nå angrer jeg at jeg kjøpte via partyet; det tar jo så lang tid. *utålmodig* Risikerer vel ratt at kjolen blir utsolgt pga min heftige markedsføring her inne.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03.