Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Kalendergaver til menn

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-09, 20:10   #1
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kalendergaver til menn

Nyforelska Tusse treng inspirasjon. Kva skal eg legge i julekalenderen hans? Vi er sammen halvparten av dagane, så 12 av dagane kan det vere et "gjeremål". Dei andre tolv må nesten vere ting.

Forslag?

Gammel 14-11-09, 20:57   #2
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kalendergaver til menn

Det finnes kjekke esker, eller skal jeg si kasser, som allerede inneholder 24 ting. Du finner dem i et supermarked nær deg.

Gammel 14-11-09, 20:58   #3
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her drar vi på med en liten ferie istedetfor. Enklere og mye mer koselig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:05   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

En kjapp en må vel være en fin ting å få i kalenderen?

Gammel 14-11-09, 21:18   #5
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Det finnes kjekke esker, eller skal jeg si kasser, som allerede inneholder 24 ting. Du finner dem i et supermarked nær deg.

Har hørt at om man virkelig går inn for det, og finner 24 forskjellige slike som passer en en slik kasse, så er det litt ekstra spennende...

For dem som ikke ønsker den varianten, så... sjokolade? Undertøy? (Til ham, eller vel så gjerne til henne?)

Gammel 14-11-09, 21:36   #6
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det har vi nettopp vore på og skal igjen i mars. I tillegg til to spahotellopphold i desember og januar.

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

En kjapp en må vel være en fin ting å få i kalenderen?

Det får jo han ubegrensa av som det er.

Gammel 14-11-09, 21:37   #7
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Standard

Ah! Der tok eg den. Det kunne jo jammen vore morsomt.

Gammel 14-11-09, 21:44   #8
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har han noen interesser da? Jeg vet om ei som kjøpte 24 forskjellige plekter til sin gitarelskende mann. Ellers kan sikkert aktivitetskalender være spennende

Gammel 14-11-09, 21:45   #9
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forskjellige ølsorter hvis han liker det? Kinobilletter? Massasjeolje?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:47   #10
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Jeg har så langt kjøpt to bøker, boxser, sokker, flaxslodd og noe hjerte snop (sjokkolader og kjærligheter). Og så skal jeg legge med noen opplevelser.

I tillegg prøver jeg og ligge med noen fine sitater eller ord til han.

Gammel 14-11-09, 21:49   #11
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Til dagene du ikke er med han:

• Lapper hvor du skriver noe pent om ham, hvordan du føler om han, eller hva du gleder deg til å gjøre med han når dere treffes neste gang.
  • Kupong på ting du kan gjøre for ham når dere møtes, feks massasje, middag.
  • Favorittgodteri
  • Bilde av deg eller dere sammen
  • Sokker eller boxere som har fine motiv eller er av god kvalitet

Nå aner jeg ikke hva slags mann dette er, og hva slags forhold dere har så jeg slenger bare ut de ideene som kommer først. Min ex var av den typen som synes alt dill kunne være søtt og romantisk. Ga han masser av tull i en kalender en gang som bla. eggekopp med hjerte på, dikt, hjertedrops osv.
Den andre exen min ville fått noia av noe slikt.

Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-09, 21:49   #12
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Hva synest man om noe sexleketøy da? Jeg vet min hadde synest det var spennede. Men blir det litt teit?

Blir litt flau bare av og skrive det

Gammel 14-11-09, 22:05   #13
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

I tillegg prøver jeg og ligge med noen fine sitater eller ord til han.

... det er vel bedre om du ligger med ham?

Gammel 14-11-09, 22:11   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 14-11-09, 22:15   #15
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

God kaffe, vin, gavekort på kino for to, dvd, godis, gavekort på god middag du skal lage...

Gammel 14-11-09, 22:16   #16
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvorfor ikke gjøre begge deler samtidig? Piffe opp sexen ved å hyle ut fine sitater og ordtak.

Ride si sapis ...
Gammel 14-11-09, 22:31   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har du blitt vi?

Ellers har jeg lite å bidra med på kalenderfronten.
Jeg har laget sånn lignende greie en gang. (ikke én gang. Gitt til flere i forskjellige varianter.) Da tok jeg en stor glassbolle, laget lapper i forskjellige farger som jeg skrev på og fylte bollen med også var det med et fargekodeark.

Blå: Gode grunner for å ta en øl
Rød: Hvem er glad i deg? (Og det sto selvsagt kreative varianter av Kirsebær på alle lappene )
Grønn: Derfor liker jeg deg
Gul: Ring Kirsebær og snakk om dette temaet
Lilla: Når du trenger å le

Og en slik glassblle fylt av masse, masse fargelapper er ganske fint også.
Og dette er geniale gaver til alle i hele verden egentlig.

Gammel 14-11-09, 22:37   #18
Tammen
Fjott

Tammen sin avatar

Standard

Nice, Kirsebær!!
Den ideen må jeg stjele når jeg finner en potensiell Mannen.

Ride si sapis ...
Gammel 14-11-09, 22:38   #19
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Nice, Kirsebær!!
Den ideen må jeg stjele når jeg finner en potensiell Mannen.

Eller til beste venninnen, eller til en dårlig venn.

Det er uante muligheter for hva fargene skal inneholde.

Gammel 14-11-09, 22:41   #20
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Når dere er sammen:
en flaske med sjokoladesaus.....
en flaske rødvin
kortstokk ( så kan dere spille klespoker feks )
dufte-t-lys
Masasjeolje / badeolje

Når dere ikker er sammen:
lapper med hyggelig beskjeder på
innrammet bilde av deg og ha, eller bare deg
cd, dvd
cd der du har brent yndlingssanger
varme sokker, undertøy

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:09.