Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 7

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-11-09, 10:40   #121
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 7

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Fått av min kjære GPS (NDrive), mørkbrun Moncler jakke og ullkjole fra Odd Molly i helgen. Ja, og singlet fra Odd Molly.

FAnt ikke bilde av kjolen, men den i koksgrå, strikket og knytebelte. Var lik i fjor.

GPS er super Ser du likevel skulle ha litt OM ! Jeg sier hver sesong at jeg er litt lei hele OM designet, men ender likevel opp med et par plagg fra hver kolleksjon...

Gammel 09-11-09, 10:43   #122
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte meg Noa Noa-kjole i København forrige helg:

Gammel 09-11-09, 11:03   #123
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Muad'Dib, her.

GPS er super Ser du likevel skulle ha litt OM ! Jeg sier hver sesong at jeg er litt lei hele OM designet, men ender likevel opp med et par plagg fra hver kolleksjon...

Angret på at jeg solgte ullkjolen min i fjor.
Da den nye skulle betales, måtte jeg løpe etter to barn som oppdaget noe interssant, så min kjære ble stående igjen med kjolen og regningen. Snille han kjøpte singlet til meg også. Kjolen er litt åpen foran, men jeg har modifisert litt med nål og tråd på egenhånd.

Ble jo litt småmisunnelig på deg og din GPS, som også navigerer når man går. Den jeg fikk er med flyfoto også. Litt lurt.

Gammel 09-11-09, 11:46   #124
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 812
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Der var det utrolig mye fint!! Hvordan er prisnivået på klærne derfra?

Litt sånn - eh - Odd Molly-aktig?

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 12:29   #125
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Likte kjolen, Elinblu.

Claire er ikke aktiv  
Gammel 09-11-09, 21:43   #126
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har endelig fått kloa i drømmejakka mi - og drømmeblusen Så nå blir det snart rydding i skapet og salgstråd for å finansiere kjøpene

Jakke fra Hunkydory

og bluse fra Pepe Jeans

Gammel 10-11-09, 21:20   #127
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ehmm...shoppa litt mer i går på nettet. Men to Earnest Sewn-bukser og to James Perse-topper til så vidt over prisen av en Earnest-jeans i norsk butikk kunne jeg ikke la gå fra meg Tobi.com tar dessuten bare hyggelige 39 USD i frakt

(I morgen må jeg seriøst lage en laang salgstråd her på FP)

Denne i en mer gråsvart farge

Verdens beste smale jeans i denne fargen og en lys en

Gammel 11-11-09, 17:55   #128
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Siste ankomne leveranse fra Boden.
Skjørtet er jeg spesielt fornøyd med, Boden hvor har du vært hele mitt liv.

mocci er ikke aktiv  
Gammel 11-11-09, 19:00   #129
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Siste ankomne leveranse fra Boden.
Skjørtet er jeg spesielt fornøyd med, Boden hvor har du vært hele mitt liv.

Ååååå, så fint
Tror jeg må teste Boden snart.

Gammel 11-11-09, 19:22   #130
Tangina
godtemonster

Tangina sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Min Boden-kjole kom i går:

Den var enda finere på en jeg håpet. *nøgd*

Gammel 11-11-09, 19:32   #131
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Å, så mye fint Boden har.

Gammel 11-11-09, 20:06   #132
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så mye fint som kommer fra Boden nå!

m^2 er ikke aktiv  
Gammel 11-11-09, 23:34   #133
Koma
Lysende norsk flaskekoker

Koma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gullkjolen er blitt min i dag ...

Koma er ikke aktiv  
Gammel 11-11-09, 23:35   #134
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Standard

Stilig, Koma!

Gammel 12-11-09, 09:32   #135
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Ikke verdens peneste, men definitivt verdens mest comfy. To par Uggs til meg:
Classic cardy, grey

Ultimate Bind, chestnut.

Da kan endelig mine gamle få bli pensjonister

Gammel 12-11-09, 09:49   #136
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Kjøpte du de Uggsa fra zappos?

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-11-09, 09:53   #137
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Kjøpte du de Uggsa fra zappos?

Ja. Men jeg sendte dem hjem til en venninne som bor i USA, også skal hun videresende. Jeg tror ikke Zappos sender til Norge. :anerikke:

Gammel 12-11-09, 09:54   #138
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Nei, det var det jeg trodde. Kjipt, for der var det jo billig.

Teflona er ikke aktiv  
Gammel 12-11-09, 10:03   #139
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Om ca. en time kommer det ny veske til meg.
Eldste datter har vært i København.
Gleder meg.

Nå er den i hus.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Bilde 653.jpg (172,3 KB, 27 visninger)
Filtype: jpg Bilde 654.jpg (201,0 KB, 27 visninger)

Sist redigert av Angelique : 12-11-09 kl 11:43.
Angelique er ikke aktiv  
Gammel 12-11-09, 10:07   #140
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Nei, det var det jeg trodde. Kjipt, for der var det jo billig.

Ja, det var det. Tror jeg fikk de to parene for prisen av ett par her hjemme. Men det går jo an å lete litt der ute på veven. Det finnes helt sikkert nettsteder som sender til norge og som har tilsvarende priser.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:02.