Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Billetter i skuffen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-09, 14:21   #781
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Billetter i skuffen?

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Vi skal på Kometkameratene og Kork i desember!

Denne har vi også fått billetter til.

Ingrid Bjørnov og Kari Slåttsveen i desember
Walking with dinosaurs neste helg.

Jålebeinet er ikke aktiv  
Gammel 24-10-09, 19:28   #782
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg skal til Krakow sammen med søstra mi fra 19 til 22 november. Julegaveshopping.

vimjer er ikke aktiv  
Gammel 28-10-09, 04:01   #783
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg trodde egentlig sommerferien ble hjemmeferien, men så overrasket foreldrene mine oss med to ukers leid hus på mallorca i juni/juli fordi de begge fyller 60 neste år. Var samme stedet i år og det var heeeelt fantastisk. Så da kostet vi på oss flybilletter og storgleder oss

Gammel 28-10-09, 09:16   #784
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Har to billetter til Donkeyboy på Rockefeller 13. november.

Labolina er ikke aktiv  
Gammel 28-10-09, 11:42   #785
Neados
Superduperaktiv

Neados sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Neados er litt kulNeados er litt kulNeados er litt kul
Standard

Jul i Blåfjell 21. november.

Neados er ikke aktiv  
Gammel 29-10-09, 17:42   #786
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ingenting enda (bortsett fra juleferie på Sunnmøre, da ), men håper på langtur til sommeren. Fire uker i Argentina og kanskje Chile med min kjære! Håper vi får det til, kanskje lurt å bestille snart ? Jeg er hakket mer langtidsplanleggende enn ham...

Jeg oppdaget nettopp språk- og reiseforumet, genialt!

ingling er ikke aktiv  
Gammel 30-10-09, 23:43   #787
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Kjærestetur til Køben. Long overdue på mange måter. Mannen vet det ikke ennå (og jeg kan bare håpe han ikke snikleser her...), det er en forsinket 40-årsgave fra meg som skal "avsløres" på den forsinkede 40-årsfesten om få uker.

leliane er ikke aktiv  
Gammel 01-11-09, 22:00   #788
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg vil ha billetter i skuffen! Sånne flybilletter til Et Eksotisk Sted eller noe sånt. :kjenner reisekløen: Sånn. Nå har jeg sagt det høyt.

Gammel 02-11-09, 00:09   #789
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Skal besøke venninnen min som bor i Danmark til uka. Rågleder meg!!
Det blir shopping, skravling, god mat, vin og kanskje litt mer shopping.
Vi møtes bare et par ganger i året, så dette gleder meg til.

Ellers gleder jeg meg til sommerferien til neste sommer. Slottsferie i Bordeaux sammen 6 andre vennepar med barn.

Gammel 02-11-09, 14:13   #790
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Billett til premieren på den nye Twilight filmen.

Gammel 02-11-09, 14:32   #791
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Juletur til Købehavn med to døtre og et barnebarn i desember!

En uke på Sicilia i mai, tre uker et eller flere steder i Italia umiddlebart etterpå - lurer på italienskkole og/eller ukeskurs i fjellklatring - og 8 dagers fjelltur i Appeninniene i juni!

Retz er ikke aktiv  
Gammel 02-11-09, 14:35   #792
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Vi skal på nyttårsferie til Barcelona!

Også skal jeg muligens til Roma en helg i desember. Og til Island i november, men det er jobb.

Gammel 02-11-09, 19:12   #793
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maiden, her.

Billett til premieren på den nye Twilight filmen.

Det har jeg billett til og.

Labolina er ikke aktiv  
Gammel 02-11-09, 19:22   #794
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Oslo i februar, da skal jeg på Kaizers konsert

Macky er ikke aktiv  
Gammel 02-11-09, 22:16   #795
Krem
Bør lage seg en tittel selv

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

En natt på hotell i Gøteborg i november med min kjære.. Litt juleshopping, litt cafebesøk og masse kjærestetid!!

Krem er ikke aktiv  
Gammel 05-11-09, 20:32   #796
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Litt tidlig ute men har bestilt tur i høstferien. Til Side i Tyrkia. Pegasos World. Det ser helt strålende ut for barn og jeg håper det blir like supert som bildene viser. Totalt avslapning for meg også for det er "all inclusive" Digg!

Gammel 05-11-09, 20:37   #797
Zip
I farta!!

Zip sin avatar

Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Dit skal me 12. september neste år GinaK, ser heilt fantastisk ut.

Gammel 05-11-09, 20:54   #798
Fara
Tenker fortsatt dobbelt

Fara sin avatar

Hvor: Stjørdal
Fara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smartFara imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Billetter til Styve og Totland om to uker, og billetter nordover til jul. 14 dagers juleferie blir bra

Gammel 05-11-09, 21:42   #799
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Billetter til A-ha i Spektrum på lørdag!

Gammel 05-11-09, 23:13   #800
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gran Canaria i januar, med opplegg på helsesenteret der. Timene hos fysioterapeuten José er allerede bestilt, måtte komme de seksti år gamle damene i forkjøpet!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:03.