|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#181 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!Jeg skal vedde på at jeg ikke gråter, noen som vil vedde imot? (Har tross alt endel ammehormoner innabords ...
|
|
|
#184 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!ER Series finale - der snakker vi trist! Ikke sånt derre Seattle-kliss, men ekte Chicago-drama ..
|
|
|
#186 |
|
Vaklende
|
Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!Kif, jeg tror ikke du gråter hvis du har spolt på 1,5 gjennom de siste episodene. |
|
|
|
|
|
#187 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!Det var det jeg også ble så trist av, Balanse.
|
|
|
#189 |
|
Vaklende
|
Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!I tillegg var det veldig trist hvor kaotisk alt er blitt på sykehuset, Det var fint at det ble satt fokus på negative sider ved budsjettkutt og sammenslåinger i historien nå, det tar tilbake det jeg syntes Grey's hadde helt i starten, at det hadde et "budskap" utover å være underholdning. Jeg likte også kontrasten mellom kollegasamholdet til brannmennene, på tross av at brannmannen følte han hadde gjort en stor feil, og den avskjeden doktor hvahunnåhette hadde når hun måtte gå på grunn av en feil som kunne ha vært en bagatell under andre omstendigheter. |
|
|
|
|
|
#191 |
|
One of These Days
|
Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!Ja, det var mer historie i episoden igjen. Også er det jo litt gøy hvordan de løste at Ellen Pompeo er gravid. Jeg tror Izzy er på vei ut. Regner egentlig med at en del av de fra Mercy kommer inn som nye, siden en forsvant ut i sesongstarten. Tror hun rødhårete blir en stund, men nosediver kan godt forsvinne. Han kompisen til nosediver var nå kjekk, så han kan egentlig godt bli en stund. |
|
|
|
|
|
#192 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!OBS! Spoiler ang. Izzy (US):
|
|
|
#193 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!
|
|
|
#194 |
|
One of These Days
|
Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!Ok! Det hadde jeg ikke fått med meg, men fint å vite at de ikke skal bytte ut mange av de originale skuespillerne. Det er jo bare en, men jeg syntes det var litt synd. Likte George, jeg. Han var morsom på en litt stakkarslig måte. |
|
|
|
|
|
#196 |
|
Nymotens gammeldags
|
|
|
#197 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!Forresten; hvorfor går det an å dobbeltklikke på noen spoilere for å få frem teksten, mens det ikke går på andre? Noen spoilere må jeg markere helt for å lese.
|
|
|
#199 |
|
One of These Days
|
Har ingen anelse. Jeg markerer hele teksten og har ikke prøvd å dobbeltklikke. |
|
|
|
|
|
#200 |
|
Nymotens gammeldags
Sv: Sesongstart: Grey's Anatomy!Ah. Ja, de er flinke på å trylle med slikt i serier, hehe. Leste nå nettopp at Lexi har vært gravid med sitt tredje barn i serien. DET har de hvertfall klart å skjule bra.
|
![]() |
|
|