Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det veldig stille her om dagen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-10-09, 16:57   #21
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det veldig stille her om dagen?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hvordan merker man at det er stille da? Jeg synes som regel det alltid er nye tråder hvis (eller skal man være så ærlig at man sier når ) jeg stikker innom.

Er ikke mange nye tråder da.. kan sitte her i en time og trykke på uleste innlegg, og det er kun de samme trådene om og om igjen... om det er noe særlig nytt i det heletatt.

Ikke likt FP. Jeg kan ikke huske at det har vært såååå stille her før.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 18:03   #22
Winall Youget
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Der tror jeg du er inne på noe. Russiske trøndere pleier å skremme ordene av de fleste her inne.

Alltid midt i blinken!

jeg tror at stille kan defineres etter hvilke saker som blir tatt opp her... har ikke sett en eneste topic som fortjener en eneste dypere tanke (...fra min "sprengte" side) siden nobel pris utdelinga! har alle blitt dummere? eller er det jeg som er blitt edru?

Verste av det beste fra i morges at jeg jobber jo på en søndag! Helvete!

Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 18:20   #23
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Bloggingen er det vanskelig å følge med på når man ikke har tilgang til noen. Så da får man heller trekke seg litt tilbake.

Det tenker jeg også.

Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 18:23   #24
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg synes det er høst både i forumdelen og i bloggorama.

Samme inntrykk her.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 20:03   #25
Ulvefar
I menneskeham

Ulvefar sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Jeg er lite aktiv om dagen siden jeg er i innspurten på en doktorgrad som krever mer tid enn jeg egentlig har foran pc'en...
(Ellers litt dumt hvis bloggene tar over, da har ikke jeg noe å bidra med i alle fall, siden det ikke er mulig å se hvilke diskusjoner som foregår).

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 20:08   #26
Winall Youget
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Samme inntrykk her.

da er det jo bare å sette seg ned og lete nyheter?

Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 20:13   #27
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke noen av dere starte en tråd der jeg kan bli litt sint og kalle noen stygge navn og sånn? Jeg kjenner jeg har litt behov for å bitche litt, men ingen gir meg noen grunn.

Jeg vurderer nesten å finne på en eller annen grunn for å krangle litt med exbo.

Gammel 18-10-09, 20:52   #28
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje vi er ferdig diskutert? Hva mer kan vi snakke om lixom? Kanskje vi må slette alle gamle tråder og begynne på nytt?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 20:55   #29
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Kanskje vi er ferdig diskutert? Hva mer kan vi snakke om lixom? Kanskje vi må slette alle gamle tråder og begynne på nytt?

Litt sånn år 0, og vi tar alle saker på nytt? Jeg stemmer for. Jeg har brent inne med så utrolig mange festlige kommentarer. Jeg føler nesten at jeg skylder dere at en del diskusjoner blir tatt på nytt, slik at jeg får øst ut av meg av min humor og fantastiske grublerier.

Gammel 18-10-09, 20:59   #30
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Litt sånn år 0, og vi tar alle saker på nytt? Jeg stemmer for. Jeg har brent inne med så utrolig mange festlige kommentarer. Jeg føler nesten at jeg skylder dere at en del diskusjoner blir tatt på nytt, slik at jeg får øst ut av meg av min humor og fantastiske grublerier.

Kan godt begynne på nytt. Tenk hvor mange diskusjoner og tråder jeg har gått glipp av da. Mest sannsynlig alle de beste.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 21:00   #31
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Ikke fra før FP, vel? Husker med gru vogn-/bæsj- og snørrdiskusjonene.

Gammel 18-10-09, 21:02   #32
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Ikke fra før FP, vel? Husker med gru vogn-/bæsj- og snørrdiskusjonene.

Om du vil huske bæsj med gru, så kan jeg anbefale "two girls, one cup".

Gammel 18-10-09, 21:18   #33
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er seriøst nysgjerrig på hvordan det går an å diskutere snørr. Farge? Konsistens?

Gammel 18-10-09, 21:21   #34
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Snørr? Bør barnehageansatte tørke snørr, eller er det opp til ungene å slurpe det i seg selv?

Gammel 18-10-09, 21:24   #35
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg er seriøst nysgjerrig på hvordan det går an å diskutere snørr. Farge? Konsistens?

Gå til EtAnnetForum, så får du se.

Gammel 18-10-09, 21:29   #36
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Gå til EtAnnetForum, så får du se.

Jeg var der en gang for noen mnd siden. Måtte jo bare det. Men jeg har glemt både passord og brukernavn ...Tror ikke jeg gidder å lage nytt.

Gammel 18-10-09, 21:35   #37
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror kanskje KIF er inne på noe. Vi er forutsigbare.. det er ikke noe morro å diskutere mer.
Dessuten tror jeg de saftigste diskusjonene er i bloggene nå egentlig. Da kan man jo velge hvem som skal få lese godbitene, og så blir vi på forumet sultefora.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-10-09, 22:06   #38
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Tror kanskje KIF er inne på noe. Vi er forutsigbare.. det er ikke noe morro å diskutere mer.
Dessuten tror jeg de saftigste diskusjonene er i bloggene nå egentlig. Da kan man jo velge hvem som skal få lese godbitene, og så blir vi på forumet sultefora.

Det tror jeg faktisk ikke. De fleste i bloggene kjenner vel hverandre, og det blir neppe like heftige diskusjoner da? Jo mer man vet om noen, jo mer forutsigbart blir det jo.

Gammel 18-10-09, 22:18   #39
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det er ingen saftige diskusjoner i bloggene. Og for å være ærlig så begynner jeg å bli lei av paranoian over at det finnes så utrolig mye morsomt i bloggene. Det er en måte å finne ut selv: Begynn å engasjer seg så får man se at bloggene er for det meste temmelig personlige, det er slankeblogger, prøveblogger og typiske ting som ikke egner seg på forumet. Jeg har ikke noengang sett noen skikkelige diskusjoner der faktisk.

Gammel 18-10-09, 22:19   #40
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke det diskuteres så mye i bloggene. Det prates, men det er lite diskusjon.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:14.