|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fryse skolebrød med melis og kokos på?Jeg skal bake en kjempeporsjon med skolebrød i dag. Har mange besøksavtaler kommende uke og da er det så lettvint å ha skolebrød ferdig i fryseren siden de fleste liker det. Men kan jeg gjøre de helt ferdige med melis og kokos på før jeg fryser de, eller er det best å ha på melis og kokos etter opptining? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Fryse skolebrød med melis og kokos på?Jeg ville garantert tatt det på når de er opptint. Melis egner seg ikke noe særlig til frysing.
![]() |
#3 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse skolebrød med melis og kokos på?Jeg ville også ventet med melis og kokos.
![]() |
#4 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fryse skolebrød med melis og kokos på?Det blir så klissete og ekkelt når det tiner. Ta det på etterpå, det er det beste. Det er mer jobb å tine bakverk med melis enn å ta på glasur når du skal bruke det |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Fryse skolebrød med melis og kokos på?Takk. Det gjør det jo raskere å bake i dag også. Det tar tid å smøre melis på 70-80 skolebrød. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Fryse skolebrød med melis og kokos på?Jeg fryser de uten melis og kokos...
![]() |
|
|