|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Deppa uten karbo?Jeg skjønner ikke bæret. |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deppa uten karbo?Du vil ikke si du ble overrasket over at Klikk skriver noe sånt? Det er ikke første gang.
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Deppa uten karbo?Jeg for min del ble litt skremt over å finne referanser til wikipedia i artikkelen.
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Deppa uten karbo?
|
![]() |
![]() |
#5 |
Vaklende
|
![]() Sv: Deppa uten karbo?Egen erfaring er motsatt av artikkelens ihvertfall, og så er jeg veldig enig med hims betraktninger om medipedia-trenden. Jeg har som Iset aldri vært så jevnt fornøyd og stabil humørmessig som da jeg var i ketose. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deppa uten karbo?Skal ikke skryte på meg å ha prøvd ketogen kost over lang tid, men under det forsøket jeg gjorde var jeg i utrolig dårlig humør, ja.
![]() |
#8 |
Administrator
|
![]() Sv: Deppa uten karbo?Jeg er i dårlig humør første uken, ca. Det er ikke unormalt. Etter det så blir det ikke mer stabilt (bra) enn når jeg spiser ketogent og/eller under 80-100g karb per døgn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Deppa uten karbo?Men altså - når det er sagt; HVIS jeg blir deppa på lavkarbo er det karbo kroppen min higer etter. Tolk det litt feil så blir det "ulykkelig på lavkarbo, eneste sanne glede på karbo" sant? |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Administrator
|
For en del blir det blir litt som alkoholikere som blir deppa uten promille, løsningen er da ikke å begynne å drikke igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Passiv
|
Denne har jeg. |
![]() |
![]() |
#12 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Deppa uten karbo?Jeg var i utrolig dårlig humør de første dagene av induksjonen (Atkins), men etter at jeg var ferdig med karbo-abstinensene var humøret bedre og jevnere enn jeg noensinne har opplevd på vanlig karbokost.
![]() |
#13 |
En Som Trener
|
![]() Sv: Deppa uten karbo?Stikk motsatt erfaring. Aldri vært så grei og omgjengelig og fornøyd som de siste 8 mnd jeg! Og jeg har vært i ketose ca 90% av tiden.
![]() |
#14 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Jepp jeg tror det er der de fleste lander om de bare gir det tid. Mange gir opp så snart de føler seg dårlige, uten å vite eller forstå at det er en omstillingsprosess.
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deppa uten karbo?Jeg har levd ketogent i 6 mnd, og har aldri vært så stabil i humøret.
![]() |
|
|