Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den lille trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-10-09, 16:03   #121
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den lille trusetråden

Gammel 07-10-09, 17:08   #122
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Boxer og hipster er vonde. Dei gnager og ender opp på plasser som eg slettes ikkje vil ha dei.
Einaste som er godkjent her i huset er tai truser.

Gammel 07-10-09, 17:11   #123
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Ellos-pakken min er på vei, så jeg håper å kunne avgi rapport om boxerene senest på lørdag.

Gammel 07-10-09, 17:15   #124
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Salt: Eg har dei i tai versjonen. Vær forsiktig når du vasker dei. Etter første gongs vask var fleire av dei blitt små hull i. Ikkje gøy i det heile tatt.

Gammel 07-10-09, 17:16   #125
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Urt, her.

Salt: Eg har dei i tai versjonen. Vær forsiktig når du vasker dei. Etter første gongs vask var fleire av dei blitt små hull i. Ikkje gøy i det heile tatt.

Får bruke vaskepose da.. Se om det hjelper!

Gammel 07-10-09, 19:34   #126
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Kom i sømmane rundt om. Håper det berre er eg som fekk eit blåmandag sending.

Gammel 07-10-09, 21:09   #127
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

LaLina har string opp til XXXL sa damen der til meg da jeg var der.

Takk for tipset!
Trusekjøp kvalifiserer for å gå tidlig fra jobb en dag ja?

Gammel 07-10-09, 22:13   #128
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Takk for tipset!
Trusekjøp kvalifiserer for å gå tidlig fra jobb en dag ja?

Jeg har string fra XLNT på KappAhl hvertfall, men det er en stund siden jeg kjøpte dem, så det er mulig de har sluttet med det?

Gammel 07-10-09, 22:17   #129
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maimor, her.

Jeg har string fra XLNT på KappAhl hvertfall, men det er en stund siden jeg kjøpte dem, så det er mulig de har sluttet med det?

Ja, det gjorde jeg og, og de var så gode at jeg stadig ser etter dem, men nå har de aldri..

Gammel 07-10-09, 22:29   #130
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker forresten trusene jeg brukte på bryllupsdagen min fortsatt jeg...Det var 9 år i sommer! Kunne trengt en fornyelse ja!

Gammel 08-10-09, 12:08   #131
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg bruker forresten trusene jeg brukte på bryllupsdagen min fortsatt jeg...Det var 9 år i sommer! Kunne trengt en fornyelse ja!

Du har god tid. Jeg brukte trusene jeg hadde da jeg studerte helt frem til i fjor. De var 14-16 år gamle da jeg kastet dem.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 13:06   #132
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Du har god tid. Jeg brukte trusene jeg hadde da jeg studerte helt frem til i fjor. De var 14-16 år gamle da jeg kastet dem.

Det røk noen i den aldersklassen her da jeg ryddet denne uka også, gitt, tynnslitte og morkne i strikken. Og en undertøystopp som jeg med sikkerhet vet at jeg kjøpte i 1989. Jeg har også spart på et par rosa tennissokker fra 80-tallet, med tanke på utkledning. Tror ikke jeg er riktig navla.

Gammel 08-10-09, 13:14   #133
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Disse Sloggi hot hips hipsters liker jeg (nå også i bomull):

Er de veldig nysgjerrige om man har en litt rundere bak, tror du?
Jeg har neemlig samme problm som Bluen, bortsett fra at jeg er timeglass og ikke pære.

Gammel 08-10-09, 13:32   #134
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er ingenting.

Strekkmerker er sånne som er schwære det. Sånne som dekker huden med kartlinjer som er synlige fra andre enden av et middels stort rom i meget dempet belysning. (Jeg har ikke strekkmerker av nevneverdig grad jeg heller hvis belysningen er dempet nok.)

Det der det er ... ferskenhud.

Såeh ... Da har ikke jeg strekkmerker på hoftene heller, da!?

Gammel 08-10-09, 13:53   #135
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også bare string fra XLNT. :knegge:

Fant en nydelig sort blondeting på Kappahl i våres, men ikke sett noe siden. Kanskje fordi det er uhipt? For min del kan jeg ikke se noe mer uhipt enn en stor rompe med synlige trusemerker. Men det er meg da..

Gammel 08-10-09, 16:20   #136
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Såeh ... Da har ikke jeg strekkmerker på hoftene heller, da!?

Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 16:54   #137
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Jeg har fått boxere! Hvis jeg er skikkelig tøff i morgen, så kanskje jeg til og med tar bilde...

Gammel 08-10-09, 17:50   #138
Mirasol
En Som Trener

Mirasol sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett

Gammel 08-10-09, 18:01   #139
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er forøvrig veldig glad i helt vanlige briefs jeg. Helst fra freya for de sitter så pent på meg.

Svar med sitat
Gammel 08-10-09, 21:05   #140
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Er de veldig nysgjerrige om man har en litt rundere bak, tror du?
Jeg har neemlig samme problm som Bluen, bortsett fra at jeg er timeglass og ikke pære.

De er ikke nysgjerrige på meg, men jeg klarer ikke å forestille meg hva som kan skje ved andre kroppsversjoner.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.