|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() FotballreiserJeg har tenkt å overraske gubben med en tur til England og billett til favorittlaget hans. Hvordan bestiller jeg enklest og billigst mulig? Linker mottas med takk. |
![]() |
![]() |
#4 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FotballreiserHer finner du i alle fall fotballreiser: http://www.londontown.no/fotballreiser.php |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: FotballreiserMannen drar ofte på fotballtur, men synes at pakkene blir uforholdsmessig dyre i forhold til å gjøre alt selv.
![]() |
![]() |
#6 |
Kakemonster
|
![]() Sv: FotballreiserVi har reist med Fotballturer.com (må IKKE forveksles med fotballturer.no!! Det sto en artikkel om dem i Aftenposten dagen før vi reiste, da ble jeg svett gitt..) og var veldig fornøyd. Blodpris, ja, men i og med at det er så vanskelig å få tak i billetter på annen måte valgte vi å betale det det koster. Vi var på Liverpool - Tottenham i mai, siste serierunde. Flyreisen bestilte vi selv, det samme med ekstra hotellrom.
![]() |
#7 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FotballreiserDet aller billigste er å ordne billetter og reise selv men det kan være veldig vanskelig å få tak i billetter til de største lagene.
![]() |
#8 |
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: FotballreiserForeldrene min ga dette i gave til min bror i 30-årsdagen hans. Han og pappa reiste sammen.
![]() |
#9 |
Passiv
|
![]() Sv: FotballreiserDet er seff Liverpool som er Laget. |
![]() |
![]() |
#10 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: FotballreiserFølg linkene via www.liverpool.no |
![]() |