Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Fotballreiser

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-09, 10:06   #1
Albertine
Passiv

Standard

Fotballreiser

Jeg har tenkt å overraske gubben med en tur til England og billett til favorittlaget hans. Hvordan bestiller jeg enklest og billigst mulig? Linker mottas med takk.

Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 00:37   #2
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Sv: Fotballreiser

Ingen som vet? Jeg har tenkt å gjøre det samme til min mann

Gammel 24-09-09, 00:39   #3
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk priser til lagets kamper først, Albertine.

Gammel 24-09-09, 08:58   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her finner du i alle fall fotballreiser: http://www.londontown.no/fotballreiser.php

Har ikke erfaring med fotballreiser derfra, men bruker den siden til teaterbilletter og andre ting.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-09, 09:03   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen drar ofte på fotballtur, men synes at pakkene blir uforholdsmessig dyre i forhold til å gjøre alt selv.

Billetter kan være vanskelig å få tak i; særlig med de populære klubbene. Vi var på kamp på lørdag (WestHam - Liverpool). Mannen bestemte seg for kamp og var inne på nettsidene til WestHam jevnlig for å finne billetter. Vi fikk ypperlige plasser, men billettene var IKKE gratis akkurat.

Gammel 24-09-09, 22:17   #6
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Vi har reist med Fotballturer.com (må IKKE forveksles med fotballturer.no!! Det sto en artikkel om dem i Aftenposten dagen før vi reiste, da ble jeg svett gitt..) og var veldig fornøyd. Blodpris, ja, men i og med at det er så vanskelig å få tak i billetter på annen måte valgte vi å betale det det koster. Vi var på Liverpool - Tottenham i mai, siste serierunde. Flyreisen bestilte vi selv, det samme med ekstra hotellrom.

Gammel 24-09-09, 22:50   #7
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det aller billigste er å ordne billetter og reise selv men det kan være veldig vanskelig å få tak i billetter til de største lagene.
Hvilken kamp tenker du på? Dvs hvilket lag ...?

Vi har vært på flere fotballturer (til Liverpool såklart), og jeg har somregel bestilt gjennom supporterklubben. Det krever medlemsskap.
Bestilte en gang gjennom et uavhengig selskap som heter (eller het) liverpooltour.no -ALDRI MER!! Bare kluss med billettene og verdens dårligste hotell. (Det er jo litt greit å ha et rom med plass til en koffert og to personer ..., når man først er på utr, mener jeg ...

Fotball i England er veldig gøy - selv for de som ikke er ihuga supportere.

Gammel 24-09-09, 23:27   #8
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Foreldrene min ga dette i gave til min bror i 30-årsdagen hans. Han og pappa reiste sammen.
De bestillte fra fotballreiser.com, tror jeg, skal sjekke det opp. Hadde kjempebiletter med plasser tilknyttet egen lounge med mat inkludert i prisen og alkoholservering. Hotellet som var inkludert i prisen var visstnok også fint.
De så Manchester United - Chelsea på Old Trafford.
Det kostet ganske mye, men jeg tror de syntes det var veldig verd det! En opplevelse for livet.

Gammel 25-09-09, 07:14   #9
Albertine
Passiv

Standard

Det er seff Liverpool som er Laget. Takk for tips!

Svar med sitat
Gammel 25-09-09, 08:00   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Følg linkene via www.liverpool.no

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.