|
Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med Skoda RoomsterJeg ville gått for den med lavest km stand,101 000 er ganske mye for en såpass ny bil.
![]() |
#3 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med Skoda RoomsterHar ikke prøvekjørt nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med Skoda RoomsterJeg gikk inn på Møller i Tønsberg og skulle kjøpe en forholdsvis ny bil. Mellom 250 000 kr og 300 000 kr. Tittet på en roomster og var faktisk interessert i en helt ny en, men hvordan den selgeren der inne behandlet meg, så gikk jeg for en Qashqai istedenfor. Jeg vil i alle fall ikke annbefale å kjøpe i Tønsberg.
![]() |
#5 |
Ferdig!
![]() Sv: Noen som har erfaring med Skoda RoomsterTAkk, Misteri. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
med tunga på styret
![]() Sv: Noen som har erfaring med koda RoomsterDu kan få kjøpe pappa sin, han skal bytte den ut |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Ferdig!
![]() Sv: Noen som har erfaring med Škoda RoomsterTakk for tilbudet, men jeg er litt sær der og vil helst ikke kjøpe privat og ihvertfall ikke fra noen jeg kjenner. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har erfaring med koda RoomsterEn sentral forskjell her er jo at den ene er en diesel og den andre er bensin. Rent ytelsesmessig vil 1.9TDI-en føles langt kraftigere. Spesielt om bilen lastes litt tungt og man kjører mye på landevei vil den absolutt være å anbefale. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med koda RoomsterKjører dere lite bil, så ikke ta en diesel med pratikkelfilter. Den går tett vist man kun småkjører. Da må dere heller ta en bensin, eller en diesel uten partikkelfilter.
![]() |
#10 |
Ferdig!
![]() Sv: Noen som har erfaring med Škoda RoomsterBilen vil i hovedsak bli benyttet til og fra jobb, fritidsaktiviter og handling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Ferdig!
![]() Sv: Noen som har erfaring med Škoda RoomsterOg jeg har fått denne bilen så på hjernen at jeg vanskelig kan tenke på andre bilmerker |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Opp og ned
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med koda Roomster
Har du prøvekjørt den da? Man kan gå seg vill i biler der ute, mye å velge mellom. Eneste jeg er skeptisk til er at det er Møller som selger dem.
![]() |
#13 |
Ferdig!
![]() Sv: Noen som har erfaring med Škoda RoomsterNei har ikke prøvekjørt, men tenker vi ser om vi finner en Møllerforretning som har en inne og titter ihvertfall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med Škoda RoomsterJeg har prøvekjørt Roomster, og jeg likte den veldig godt. Vi fant ut at den ikke dekket vårt behov der og da, men hadde vi hatt større barn, hadde vi muligens kjøpt en slik. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Ferdig!
![]() Sv: Noen som har erfaring med Škoda RoomsterÅhh, det er sånn jeg liker å høre Teofelia. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med såpass liten kjørelengde, og den type bruk, kan bensin være et greit valg. Hadde tidligere Octavia med denne motoren. Det fungerte jo for så vidt, men syntes det i noen sammenhenger ble litt slitsomt - forbikjøringer var slettes ikke enkelt, og det ble opp lange bratte bakker ned på girene og litt høyt turtall, men for så vidt ikke problem å holde tempoet selv om bilen var godt lastet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Passiv
|
![]() Sv: Noen som har erfaring med koda RoomsterNår vi skal ha kaffetreff Obelix, så får du testkjøre vår |
![]() |
![]() |
#19 |
med tunga på styret
Begge har vært veldig fornøyd, og skal ha en ny Skoda. Det er en diesel-bil, og han har fått en pris på 140 000,- ved innbytte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Ferdig!
![]() Sv: Noen som har erfaring med Škoda RoomsterHøres bra ut Jåla. |
![]() |
![]() |
![]() |
|