|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Smugleser
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg skulle ønske jeg kunne piffe opp et antrekk med kule støvler og høye hæler - og glemme valker.
|
|
|
#62 |
|
<*(((<
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Uhm, jeg tenkte egentlig ikke å svare i denne tråden, men så er jeg visst nevnt og nå tror jeg jammen jeg skal gjøre det likevel. For om jeg ikke har spesielt fremtredende valk, så er jeg et godt eksempel på at det er fint mulig å være tynn og likevel ha en liten ølmage som man ikke akkurat ønsker å fremheve. (Det er bedre nå etter at jeg skjønte at det ikke var så himla lurt å drikke 1-2 lettøl til hver eneste middag og gjerne det samme til kveldsmaten, og at med kontorjobb så var ikke en fotballtrening i uka nok til å stoppe forfallet etter fylte 30, samme hvor lettbeint man følte seg.) |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Viser tenner
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg kler bort valker så godt jeg kan. Har noen kg for mye, og mye av det i form av et vinterdekk rundt magen og litt mye rumpe og lår. Jeg som elsker dongeribukser går nesten ikke i det for tiden, for jeg får hetta av mageflesket som henger over buksekanten.
|
|
|
#64 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg er ikke overvektig, og går med det jeg vil. Valken forsvinner om jeg strammer inn magen litt, så da er det problemet borte. Jeg elsker tights/trange jeans og tunika. Går mye i det.
|
|
|
#65 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg gjør det jeg kan for å skjule valker, og andre store svakheter ved skrotten min.
|
|
|
|
#66 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Passer seg? Jeg går meg spaghettistropper om jeg føler for det. Armene mine forsvinner ikke om jeg skjuler dem. Herlighet, det er jo forskjell på å tre på seg noe som man ser helt idiot i og det å vise litt, selv om det ikke er stramt og tynt!
|
|
|
#67 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg gjør nok litt for mye for å skjule valker. Har lagt på meg veldig mye siste par årene og mistet helt "stilen" jeg hadde. Nå vet jeg at jeg bruker altfor store topper, blir jo bare mer "boksete" ved å ha på seg sekke topper. En feil mange overvektige gjør, inkl meg selv ...
|
|
|
#68 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?
Som passer MEG da..
|
|
|
|
#69 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#70 |
|
Pauset
|
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?
Samme her. Prøver kle meg "slankende" men jeg gir litt beng også nå, merker jeg. |
|
|
|
|
|
#71 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Alle damene i min slekt har en valk på magen. Jeg kler den stort sett bort, går iallefall ikke med noe som fremhever den. Prøver å tenke på det som jeg er fornøyd med: slanke legger og lår, god byste (kunne vært mindre). Hofter og rumpe har jeg ikke, så det er ikke alltid lett med bukser eller kjoler (42 oppe og 36-38 nede...) |
|
|
|
|
|
#72 |
|
Absolut ateist
|
|
|
|
#73 |
|
Erfaren nok
|
Men ofte føles vel ting verre på seg selv enn andre? Jeg bryr meg lite om hva andre har på, og hvordan de kler seg om de er overvektig. Men jeg har en klar tanke om hva jeg ikke synes er pent på meg selv.
|
|
|
#74 |
|
Trøtt
|
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?
|
|
|
#75 |
|
Trøtt
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Denne tråden minner meg på - finnes Spanx i Norge? Tror jeg egentlig trenger og vil ha det. Sånne hold-inn-under-alle-klær-greier?
|
|
|
#76 |
|
Erfaren nok
|
Det finnes vel på noen undertøysbutikker mener jeg? Ellers har jeg kjøpt meg en på Lindex.
|
|
|
#77 |
|
Trøtt
|
Som du er fornøyd med? Superdupert, må sjekkes i morra!
|
|
|
#78 |
|
Erfaren nok
|
Jeg synes den funker fint ja!
|
|
|
#79 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg gjør det jeg kan for å skjule valker. Mine valker er rett og slett løs og slapp hud etter to svangerskap, og jeg er så sint for at jeg har dem. Jeg kan bruke kroppsnære topper hvis jeg har på skjørt, men ikke hvis jeg bruker bukser |
|
|
|
|
|
#80 |
|
Tankefull
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg gjør nok endel for å skjule ja.
|
![]() |
|
|