|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Fortynnet
|
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Jeg er slank med de rette klærne (snakker ikke om telt nå altså), og kler meg så det jeg har av valker syns minst mulig. Har ingen glede av å gå med veldig tettsittende klær hvis det fører til at jeg ser valkete ut. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Passiv
|
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Jeg glemte forøvrig å si at ut fra alliums beskrivelse så skjønte jeg med en gang hvem som var Hønni. |
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Jeg unngår for trange klær ja. Og jeg liker ikke at valken synes, igrunn så plager den meg endel. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Jeg går med det jeg vil i den forstand at jeg VIL ikke gå i klær som ikke fremhever det fine.
|
|
|
#25 |
|
Passiv
|
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Jeg er litt takknemlig for denne tråden kjenner jeg. Den minner meg på at en gang i tiden var jeg livredd for at noen skulle se alle skavankene mine, og det hindret meg en hel del i å gjøre og oppleve ting. |
|
|
|
#26 |
|
Hertuginne
|
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Hønni har så lett for å glemme at hun har en utstrålig og et ansikt som gjør at man kun evner å fokusere på det når man møter henne, og man glemmer egentlig det meste som er rundt.
|
|
|
#27 |
|
kamerat
|
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Jeg er helt nødt til å gå med kroppsnære overdeler, siden jeg også er velsignet med brede skuldre, tydelige hofter og stor bh-størrelse. Men midje har jeg. Og bolledeigmage. Følgelig unngår jeg bukser/skjørt som er trange i livet og velger topper i ikke altfor tynt stoff. Og jeg elsker cardigans.
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Jeg er pent nødt til å vise frem valkene mine. Med min kroppsfasong ser jeg enten ut som en vandrende striesekk eller så har jeg noe som viser figur. Jeg har flott timeglassfasong med for mye mage.
|
|
|
|
#29 |
|
kamerat
|
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Jeg er skikkelig spent på hva torsken skal svare i denne tråden.
|
|
|
#31 |
|
er her
|
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Jeg stapper som best er, liker ikke at magevalken henger over buksa (ikke er det noen behagelig heller). Men jeg legger mye mer merke til det på meg selv enn på andre.
|
|
|
|
#32 |
|
kamerat
|
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Jeg tror torsken er en mester i valkekamuflasje.
|
|
|
#33 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?
Jeg også. Han har vel slitt litt med en del ekstravekt i gjelleregionen i det siste. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Det ordner seg alltid
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nå leste jeg valkuflasje. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Textrovert
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Ja og nei. Jeg liker verken å vise frem valkene mine eller å gå i telt, men av to onder så foretrekker jeg valkevisning. Men jeg prøver i det lengste å skjule dem, men "who am I kidding", liksom. De er nå der, og temmelig synlige også.
|
|
|
#36 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Her er vel jeg også. Magen har alltid vært mitt største problem, har ikke noe særlig hofter og har hatt mye oppblåst mage, så i de rette klærne i den rette formen kan jeg se langt på vei gravid ut, selv om jeg er ikke er overvektig. Ellers er jeg vel slank, men vil alltid ned 5 kg, og hater at magen presser seg over beltekanten, da går jeg bare å føler på det hele dagen og enkelte klær kan bli fryktelig feil med min figur. Jeg liker å framheve at jeg er nett og liten med pen figur i klær jeg kler, og er for fokusert på valker.
|
|
|
#37 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?Torsken viste oss jo, hvor mye det hjelper med skikkelig støtte de riktige steder...
|
|
|
#38 |
|
Muligens verdt å vente på
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg er som deg Hønni. En snasen bilring som aldri går bort. Og jeg kler meg så godt jeg kan for å skjule den. Jeg liker den ikke, og til tross for at den har vært her i... la meg se... 7 år, klarer jeg ikke å bli komfortabel med den.
|
|
|
#39 |
|
L.F.C. supporter
|
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg kler meg slik at valker ikke synes så godt. Er ikke overvektig, men jeg har litt ekstra rundt magen som kan tyte ut om jeg kler meg i trange klær.
|
|
|
|
#40 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?Jeg føler meg mer vel når jeg bruker klær som er flatterende og ikke fremhever valkene.
|
![]() |
|
|