Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-09, 21:45   #201
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Har vært ute og spist middag med familien iført de evinnelige skoene, genser fra Lindex og et gammelt skjørt fra Noa Noa.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 22:07   #202
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nå er det rødrutete pysjbukse og genser.

Før i dag har jeg vaset rundt i blå malingsflekket snekkerbukser fra Snickars, genser med jobblogo og snekkerbelte. Snertne sko, også de med div. malingsflekker.

Men nå er vi da også ferdig med gang og bad på hytta. (nesten)

Gammel 13-09-09, 22:10   #203
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg hatt på meg sorte, trange jeans, sort t-skjorte med vikinger på kjøpt på Island, sort soft shelljakke, og hvite adidassko.

Gammel 13-09-09, 23:17   #204
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne tråden minner meg hver dag på at det begynner å bli lenge siden jeg hadde på meg noe inspirerende på noen som helst måte. (Vært syk hele uka).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 23:27   #205
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Jeg har hatt nordlandsbunad i dag. Har hatt konfirmasjon for nesteldste til mannen.
Jeg har følt meg veldig fin, men du verden så deilig det var å endelig få den av.

Gammel 13-09-09, 23:35   #206
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Denne tråden minner meg hver dag på at det begynner å bli lenge siden jeg hadde på meg noe inspirerende på noen som helst måte. (Vært syk hele uka).

Åh, var det meningen man skulle ha på seg noe inspirerende? Da blir det en stund til ejg kan bidra, tror jeg.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 23:41   #207
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg blir helt deppa av denne tråden jeg. Alle de fine og fjonge antrekkene.
Her sitter jeg i enten jeans og en genser/hettegenser/topp og cardigan eller en hvit utenpassformwhatsoever uniform.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 23:49   #208
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Jeg blir helt deppa av denne tråden jeg. Alle de fine og fjonge antrekkene.
Her sitter jeg i enten jeans og en genser/hettegenser/topp og cardigan eller en hvit utenpassformwhatsoever uniform.

Næsj, vi må da være noen sjusker også.
Jeg har vekselsvis vært i pysj og utvaskede joggebukser hele uken. Skikkelig sjuske uten mascara og med fett hår, så jeg går deg en høy gang.

Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 23:53   #209
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Det er deilig å være døll innimellom!

Gammel 14-09-09, 09:49   #210
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg på denne Boden-kjole + Wonders-støvletter.

En annen versjon som ser kulere ut, men mørkeblått er bare helt uaktuelt.

Gammel 14-09-09, 10:03   #211
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Denne tråden minner meg på at jeg MÅ fornye garderoben. Dumt jeg er blakk. Billmerk *nybakt huseier*

Gammel 14-09-09, 10:04   #212
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, du har akkurat den Bodenkjolen jeg ønsker meg, Veronal!
Er den like fin som den ser ut på bildene? Og kan den funke med en mage som ikke er *helt* like flat som på den modellen?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:06   #213
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Håper Veronal sier fra om hun blie lei klærne sine....

Gammel 14-09-09, 10:10   #214
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg synes det. Jeg har bare litt flat mage så lenge jeg står oppreist. Den får på en måte fritt fall fra ribben, så det skjuler ganske bra myk mage, vil jeg si.

Gammel 14-09-09, 10:16   #215
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe ala dette. Riktig nok så er ikke alt fra HM.

Skjerf noe ala dette, men med grått og noe rosa i... ikke helt rosa.

Veeeeldig damete mao...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:23   #216
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sort cardigan, dongeriskjørt, lilla genser m/ lillamønstret skjerf, sorte strømper og nye Camper-sko (FP-skoen)

Gammel 14-09-09, 10:36   #217
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har iført meg følgende i dag:

Tilbehør er:

Har følt meg lekrere....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 10:48   #218
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

rine: God bedring

Gammel 14-09-09, 10:55   #219
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Jeg har småblomstrete tunika fra Indiska og smale bukser (mitt første par på mange år) fra Gina Tricot. Og Campersko.

Gammel 14-09-09, 11:22   #220
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har jeg sort ullcardigan med perleknapper fra Bennetton, sort og hvitstripete genser med sløyfe i halsen fra Oasis, slengbukser, rødt skjerf med blomster på fra Indiska i halsen, de hvite skoene fra Feiyue og jeansjakke.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.