|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#22 |
|
Off the map.
|
Sv: Innspill på garderobeah!
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Innspill på garderobeDu får merke skuffene godt, så blir det ingen problemer. Ellers er jeg HELT enig med m^2 i at den hylla bare blir oppbevaringsplass. :btdt: |
|
|
|
#24 |
|
Off the map.
|
Sv: Innspill på garderobeHylla blir oppbevaringsplass, men da unngår du i hvertfall at skuffa blir det, noe det lett kan bli uten en sånn hylle. Du vet selv hvordan du opererer, om du er av typen som slenger alt i øverste skuffe, noe jeg hadde gjort uten den hylleplata.
|
|
|
#26 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Innspill på garderobeJeg savner den løsningen du hadde først, der du hadde dobbel stang, slik at det ble littegrann plass til lange ting. Generelt er jeg glad i hengeplass foran skuffer, men det er jo en smakssak. Jeg ville brukt den ekstra plassen over skittentøyet til å henge ting. Kanskje kroker eller sånne håndkleuttrekks-saker, der du kan henge klær som er "brukt, men ikke skitne"? Eller bare en vanlig hengestang.
|
|
|
#28 |
|
Bedreviter
|
Sv: Innspill på garderobe
Nja. Det er derfor stangen hennes er lavere, men helt selv blir det neppe med det første.
Noterer og vurderer. Jeg får ta en tur på IKEA og faktisk kikke på dem før jeg bestemmer meg.
Begge deler kommer til å generere rot. :innser: Jeg må tygge litt på den også for å vurdere hva som kommer til å lage mest rot – eller hva som kommer til å lage mest uoversiktelig rot, mer spesifikt. En rotete skuff kan jeg tross alt trekke ut, i motsetning til en rotete hylle … |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Innspill på garderobe1,8 kvm bad? Går det an? |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Off the map.
|
Du kan ha flere sko, og etter min mening behøver de ikke å pakkes inn, de kan stå i en vanlig hylle. Du får plass til mange hyller der. Men skapet er på en måte litt for dypt (jeg har en slik løsning, men da i et skap av den grunne sorten, det går to par sko i bredden uten skoeske)
|
|
|
#31 |
|
Off the map.
|
jeg hadde det en gang jeg, måtte ta ut dorullen når jeg dusja.
|
|
|
#32 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Bedreviter
|
Sorry. Jeg tøyser: badet er 3,3 m2. Det er veggene som er 1,8 m lange. Hvis man står midt på gulvet, når man akkurat å ta på alle veggene uten å flytte på seg. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Innspill på garderobeLillegutt har en lignende ordning, teofelia, der har han 1 skuff til truser, 1 skuff til sokker og strømpiser, 1 skuff til bukser og 1 skuff til gensere, også henger det klær over der hvor etpar av plaggene er sånt han kan røske ned hvis han skulle ønske det, også er alt annet som han ikke behøver ha kontroll på over der igjen. Funker fint det |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bedreviter
|
Til turklær og ullgensre o.l. Det er mulig det blir trådkurver i stedet for plast, men det skal i alle fall være noe som lett kan tas helt ut. Det kan ikke treskuffene, og erfaring fra garderoben i gangen er at det blir veldig støvete i bunnen av skapet og veldig vanskelig å støvsuge. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bedreviter
|
Nja … Nå står de i yttergangen og i en haug i bunnen av garderobeskapet mitt. Jeg tror rett og slett jeg må belage meg på å komplettere denne garderoben med et skoskap. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Innspill på garderobeEn ting å tenke på ift kurver vs plast er hvordan dere tørker klærne deres etter at de er vasket. Om de tørketromles til sånn "skaptørt" er de bortimot tørre men ikke helt, da er det ikke noe lurt å legge dem i plastskuffer :btdt: |
|
|
|
![]() |
|
|