Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

VOKSI og oth

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-08-08, 21:33   #21
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Sv: VOKSI og oth

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Det er mye stoff som må brettes vekk på en voksi. En pose med glidelås er det bare å åpne lizzåm da.

Men du glemmer noe, Joika! Jeg har jo BuggyMummyen når jeg skal på ... :grøss: kjøpesenter!

leliane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 21:47   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Egentlig så trenger du ingen annen pose...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 21:47   #23
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er voksi-elsker. I barnehagen sover ungene ute selv om vinteren (bare ikke på de aller, aller kaldeste dagene). Da er det godt med en god og varm pose. Så får de heller veldig lite klær på de litt varmere dagene på høsten/våren.

Jeg har brukt den i 4 forskjellige vogner, men har ikke hatt hull til selene. Er litt spent på hvordan det skal gå uten seler til knerten som er veldig mye mer aktiv enn snuppa var.

Gammel 04-08-08, 21:50   #24
leliane
madmanized

leliane sin avatar

leliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt liktleliane er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Egentlig så trenger du ingen annen pose...

Gammel 04-08-08, 21:52   #25
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 21:59   #26
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg brukte voksi i oth, men brukte ikke selene.

Den du har kjøpt er vel Voksi Aktiv? Den går til 6 år, har klips istedenfor knyting og den er ikke like varm, om jeg ikke husker feil. Den kan man ikke bytte dyne på og den har heller ikke skikkelig stramming rundt hodet. Kan være de har endret på den etter første versjon da.

Gammel 04-08-08, 22:44   #27
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Voksi aktiv koster 2350 kr for ny, www.voksi.com. Så du har nok gjort et kjempekjøp ja .

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 22:50   #28
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde en gammel voksi, likte den kjempegodt jeg. Fin å bruke til soving i barnehagen er den også.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-08, 23:18   #29
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Stikka, her.

Jeg brukte voksi i oth, men brukte ikke selene.

Den du har kjøpt er vel Voksi Aktiv? Den går til 6 år, har klips istedenfor knyting og den er ikke like varm, om jeg ikke husker feil. Den kan man ikke bytte dyne på og den har heller ikke skikkelig stramming rundt hodet. Kan være de har endret på den etter første versjon da.

Ja, det er Aktiv jeg har kjøpt, ser jeg. Det er stramming/knyting rundt hodet på denne i hvert fall, men kanskje den ikke blir så tight som en dunpose.

Gammel 04-08-08, 23:20   #30
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av dutte, her.

Voksi aktiv koster 2350 kr for ny, www.voksi.com. Så du har nok gjort et kjempekjøp ja .

Jepp - det er den til høyre...

Vedlagte bilder
Filtype: jpg voksi_varmer.jpg (77,4 KB, 19 visninger)
Gammel 01-09-09, 11:16   #31
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av leliane, her.

Jaja, det er uansett for sent å kjøpe noe annet. Men takk for at du deler.

Jeg synes det ser veldig greit ut, og klipsene er jo veldig enkle å åpne da, så jeg ser ikke helt den glidelåsargumentasjonen. Og meg på kjøpesenter?! Jaja, du skal aldri si aldri - man gjør mye rart i barselpermisjon...

I bagen er det for trangt ja, og det var derfor jeg kjøpte BuggyMummyen. Den gikk helt fint oppi. Kanskje ikke når snuppa er et halvt år, men da er det over i Voksien.

Vi får snakkes igjen om et år, Joika - jeg lover å være ærlig...

Nå er det gått et år, leliane.

Hva syns du om Voksi i OTH?

(Vurderer det selv, og søkte på tråder.)

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 09:38   #32
leliane
madmanized

leliane sin avatar

Standard

Jeg hater å innrømme det, men Joika hadde rett... Jeg brukte aldri voksien og den ble solgt ubrukt før sommeren...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.