Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Dikte sang til bryllup

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-09, 22:13   #1
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Dikte sang til bryllup

Jeg skal i bryllup til min bror neste helg. Jeg er ingen stor taler (80 gjester), så jeg tror det utgår.

Tenkte derfor å "safe" med en heimespikra sang.......

Noen her som har tips om hvilke kjente melodier som pleier å være enkle å dikte til?

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 22:13   #2
Pingis
Kald på føttene

Pingis sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Dikte sang til bryllup

Jeg har hørt mye godt om "Jeg er havren".

Gammel 28-08-09, 22:16   #3
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg har hørt mye godt om "Jeg er havren".

hm, den har ikke vært i mine tanker en gang. Takk for tips!

(og du; jeg blir så glad av å se avataren din; min yngste datters kjæreste eiendel, er et pingu kosedyr!)

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-09, 22:27   #4
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg diktet sang til mannen min til blåbærturen eller hva den heter.
Den går sånn: det var en deilig sommerdag da pelle sa til kari, nå går vi ut i skauen for det er så mye bær osv.
Syns den var grei å dikte til fordi hvert værs er ganske langt så man får liksom sagt litt. Og så blir det ikke så himla mange vers

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:39.