Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Interiørshoppingtråden

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-09, 21:34   #461
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Interiørshoppingtråden

Fin, enig i at den blir finere i ensfarget.

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 12-08-09, 21:39   #462
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Debra, her.

Lekkert! Kan jeg spørre om pris?

Den kom seg på rett under femten tusen. Vi var og hentet den i dag, og det ble så bra.

Gammel 12-08-09, 22:25   #463
Merete
Superaktiv

Merete sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Vikersund
Merete er litt kulMerete er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Selma, her.

Jeg har gått litt amok på Kitchn i dag - 50 % på alle varer. Kom hjem med fire suppeskåler i Rosendahl, fire pk Marimekko-servietter, to Menu bordskånere, kakefat fra Rosendahl og en rød Rosti Margrethe-bolle. I tillegg tre julegaver

lenge har de det? Å vet du om de har det på alle butikker?

Merete er ikke aktiv  
Gammel 13-08-09, 09:00   #464
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Merete, her.

lenge har de det? Å vet du om de har det på alle butikker?

Tilbudet var kun i går 12. august

Gammel 13-08-09, 23:55   #465
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har kjøpt tapet til eldstejentas rom, tenkte å ha den på en vegg:

emm er ikke aktiv  
Gammel 14-08-09, 00:01   #466
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Hvor har de den Mikke Mus toasteren? Den var kjempekul!

morgana er ikke aktiv  
Gammel 14-08-09, 08:42   #467
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

emm: lekker tapet!

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv  
Gammel 14-08-09, 08:55   #468
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

I diverse elektro-butikker selger de i alle fall mikke-vaffeljern, som lager to vafler formet som mikke-ansikter. Og den har også toastjern (smørbrødgrill?), som lager mikkeansikter på brødskivene. (også er platene avtagbare og kan vaskes udner springen, det synes jeg er et pluss). Men den er på langt nær så stilig å ha stående på kjøkkenbenken som den toasteren, altså!

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 15-08-09, 01:40   #469
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Det var en lekker tapet, emm!

Gammel 17-08-09, 22:15   #470
valborg
Superaktiv

valborg sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
valborg er litt kulvalborg er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Har kjøpt tapet til eldstejentas rom, tenkte å ha den på en vegg:

Vakker! Hvor har du funnet den?

Gammel 19-08-09, 23:11   #471
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Dette har jeg kjøpt i dag:

Endelig kan jeg hive ut det grusomme bordet jeg hastekjøpte da jeg flyttet fra hybel til leilighet i 1998.

Har ikke kjøpt stoler; jeg har noen ok stoler i eikefiner som klarer seg enn så lenge, og jeg vil ikke ha stolene som hører sammen med bordet. Vurderer hvite stoler etter hvert. Får se.

Gammel 21-08-09, 22:20   #472
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjøpte dette i dag:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 002.jpg (191,9 KB, 51 visninger)
vimjer er ikke aktiv  
Gammel 23-08-09, 09:20   #473
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Lefdal ble denne kjøpt på.

Macky er ikke aktiv  
Gammel 23-08-09, 17:07   #474
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tapeten er kjøpt på Dorothea på Vinterbro. Kolleksjonen heter Pip tror jeg, leverandøren heter Eijffinger.

emm er ikke aktiv  
Gammel 23-08-09, 20:04   #475
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Midnattsolperioden er over, og det er mørkt om kveldene igjen. Forrige lørdag ble det derfor fornying på stearinlysfronten her i huset.

Glassfat og pynt fra Nille. Lysglassene hadde jeg fra før.

Stooort fat i presset tre fra Kid Interiør. Det fantes i sort, brunt eller hvitt.
Kubbelys fra Nille. Resten av "pynten" fantes her fra før.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 24-08-09, 23:03   #476
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har lest litt om Nespresso her inne. I går innviet jeg litt viten om konseptet for mannen. I dag kom han hjem med denne saken. Så nå har jeg drukket en Kaffe Latte her.

Jeg har bestilt den tilbudspakken med ampuller fra Club Nespresso.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 24-08-09, 23:12   #477
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Jeg samler på dette serviset i brunt. Og har i dag kjøpt to asjetter. Kjøper to deler i måneden.

Gammel 24-08-09, 23:13   #478
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Det er forresten fra Wiik og Walsøe. Og brukes til hverdags.

Gammel 24-08-09, 23:15   #479
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var et nydelig service, Mjau!

Gammel 24-08-09, 23:17   #480
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Standard

Takk
Jeg er veldig glad i det, og tror det er ganske tidløst også.

Og for en snill mann du har Frost!
Bare en dags hinting og så kommer resultatet så kjapt! Kos deg med kaffen

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.