|
Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#441 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bli "fan" av FP på FacebookNoen av dere jeg har felles venner med, så vittig
![]() |
#442 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bli "fan" av FP på FacebookJeg kjenner igjen noen.
![]() |
#443 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bli "fan" av FP på FacebookHar vært inne å sjekket ut fan siden. Ser at 6 av dere har felles venner med meg |
![]() |
![]() |
![]() |
#446 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bli "fan" av FP på FacebookSkikkelig kult å se hvem som har felles venner med meg (nå kommer det på lista igjen), og jeg skjønner at norge er et lite land...
![]() |
#447 |
Administrator
|
![]() Sv: Bli "fan" av FP på FacebookJeg får ikke opp felles venner på listen, bare en stor feit «Gjør til Administrator»-knapp, også en «kast ut»-knapp. Savner en varsling av nye tilhengere, eller mulighet til å se når folk ble tilhenger, om jeg hadde hatt det så kunne vi gjort stas på nr 200. |
![]() |
![]() |
![]() |
#450 |
Administrator
|
![]() Sv: Bli "fan" av FP på FacebookSurre: Du får starte en facebook-gruppe kanskje? «Hvis fler enn 1.000.000 melder seg inn vil Facebook gi eiere av "Pages" detaljert oversikt over tilhengere», eller noe. :P |
![]() |
![]() |
![]() |
#452 |
Administrator
|
![]() Sv: Bli "fan" av FP på Facebook
Deaktiver javascript, eller på annen måte hent lenken som skjuler seg bak «Vis alle». Lenker ikke direkte, Stalkere får lete selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#453 |
Helt vanlig
|
![]() Sv: Bli "fan" av FP på FacebookJeg har felles venner med fem stykker der inne. Artig!
![]() |
|
|