|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Min 2. klasse jente vil ha hel høstdress ...Snipa, jeg har den forresten liggende, en omtrent ubrukt tynn råsa Ticket2Heaven str 6 år (stor i størrelsen) hvis du er intrisert.
|
|
|
|
#22 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min 2. klasse jente vil ha hel høstdress ...
Ja, det kan jeg absolutt være. Hva skal du ha for den?
|
|
|
#23 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min 2. klasse jente vil ha hel høstdress ...Jeg har også tenkt på mobbefaren, trodde jeg var alene om det. Vi har hel høstdress som jeg håper blir mye brukt, tror vi avventer med vinterdress inntil det er nødvendig. Jeg vil tro det holder lenge med høstdress og ulldress under. Så vil det vise seg hva som er mest vanlig: todelt eller hel.
|
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Min 2. klasse jente vil ha hel høstdress ...VI satser på todelt høst/vår dress og hel vinterdress. Ungen vokser omtrent ikke så jeg tror jammen han kan bruke samme vinterdresser på tredje sesongen. I allefall nå i høst. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Fortynnet
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Står på egne ben
Sv: Min 2. klasse jente vil ha hel høstdress ...Min 2.klassing vil ikke bruke høstdress. Hun hadde høstdress i fjor, men nektet og bruke den. Vet ikke om det var kommentarer eller hva det var. Hel vinterdress var helt ok å bruke. Jeg kjøpte rett og slett en god overtrekksbukse hun kunne ha utenpå om de skulle ha uteskole eller om hun hadde bare strømpebukse/tights på, også hadde hun allværsjakke. |
|
|
|
|
|
#29 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: Min 2. klasse jente vil ha hel høstdress ...Min 2. klassing har hel vinterdress, i høst blir det overtrekksbukse & jakke.
|
|
|
#30 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min 2. klasse jente vil ha hel høstdress ...Storesøster skal begynne i 2 klasse nå og hun har tynn heldress og vinter heldress. Hun har også en boblebukse med seler som hun foretrekker selv. Synes den er enklere å ta på. Har ikke hørt om at noen blir mobbet for heldress i denne alderen. |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Min 2. klasse jente vil ha hel høstdress ...Min andreklassing har alt begynt å mase om todelt vinterdress. Passer den hele dressen fra ifjor må hun bruke den, jeg kan ikke tro annet enn at mange andre på trinnet også har hel dress. Ifjor så jeg barn helt opp i fjerde med hel dress. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Introvert optimist
|
Du var vel femteklassing da det tilsvarte dagens sjetteklassinger? Det er vel litt annerledes enn andreklassinger, synes du ikke?
|
|
|
#33 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Joda, jeg ser den.
Sist redigert av Enhjørning : 17-08-09 kl 14:57. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Bedreviter
|
Sv: Min 2. klassejente vil ha hel høstdress ...Frøkna har hel både vinterdress og vårdress. Begge deler passer så vidt jeg vet ennå og skal brukes neste sesong også. Jeg konstaterte at langt over halvparten av klassekameratene hadde hele dresser i fjor vinter, så jeg antar at mange kommer til å ha det i år også. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Min 2. klassejente vil ha hel høstdress ...Min 2. klassing har høstdress, men det blir ikke brukt. Han bruker en Hellytec-bukse dersom det er behov. I vinter får han jakke og bukse for første gang, i fjor brukte han heldress i 128. Jeg vet ikke om det er lett å få tak i heldresser i 134?
|
|
|
#36 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min andreklassejente vil ha hel høstdress ...Poden vår er andreklassing og har høstdress. Det går mye kjappere med hel dress enn todelt, så her blir det også ny Reima vinterdress. Kommer til å kjøre heldress så lenge han selv vil ha det |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Gal kattedame
|
Sv: Min andreklassejente vil ha hel høstdress ...Min nå 4. klassing nektet allerede i 1. klasse å ha hel dress.
|
|
|
#39 |
|
maler
|
Sv: Min andreklassejente vil ha hel høstdress ...Mine har forresten ikke brukt vår/høstdress. Da har det enten vært regnbuksevær eller vanlige klær-vær. Men vinterdress har de som brukes fra oktober-april.
|
|
|
#40 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Min andreklassejente vil ha hel høstdress ...
Man får i allefall heldresser opp i str 140.Jeg mer også å ha sett det i str 156. |
|
|
|
![]() |
|
|