|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeUten tvil stoffsofa! Mye lunere og komfortabelt enn skinn - dessuten er vel barna dine, Safran, over den værste "klissklass"-alderen?
|
|
|
#22 |
|
saftig
|
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeBarna mine er definitivt over klissealderen, verre er det med enkelte voksne besøkende.
|
|
|
#23 |
|
saftig
|
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeNår det gjelder ben til Karlstad, så står et eventuelt valg mellom
|
|
|
#24 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Viken
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeVi har akkurat kastet ut vår gamle, fæle skinnsofa, som det nesten ikke gikk an å sitte i lenger, til fordel for en lekker Bari i brunt stoff fra bohus, og jeg angrer ikke!
|
|
|
#25 |
|
Ferdig!
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeStoff. |
|
|
|
|
|
#26 |
|
maler
|
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeHvis barna dine er over den verste "Oops nå satte jeg yoghurtansiktstrykk i sofaen"-alderen, ville jeg hatt stoffsofa. Det er lunere å sitte i og ofte penere. Mange skinnmøbler blir litt klamme å sitte i, eller de er kalde og harde. Det finnes unntak dog. Jeg ser det praktiske poenget og vurderer skinn sterkt selv neste gang, men nå har jeg en 2009-modell som snart skal begynne å grise. Vi har en grå stoffsofa kjøpt på finn.no som det ikke er noe farlig med. Den holder så lenge den holder, og jeg synes ikke det er vanskelig å holde den ren, men barna spiser på kjøkkenet ja.
|
|
|
#28 |
|
Off the map.
|
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velge
jeg har også sofaer i stoff og stoler i skinn. (jeg har nok heller ikke vært flink nok til å behandle mine skinnstoler) Men - sofaen har holdt seg mye bedre enn skinnstolene. Sofaen er i mørk grå skinn - og man KAN vaske trekkene i maskin (blir dog ikke gjort så ofte) men med vanlig støvsuging holder den seg helt OK. Litt grovt trekk er det på den.
|
|
|
#29 |
|
--
|
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeJeg har i 10 år hatt stoffsofa fra Ikea og byttet i fjor til svart skinnsofa fra Møbelringen. Og jeg savner veldig stoffsofaen min. Mye lettere å slenge et trekk i maskinen enn å behandle med kremer og styr. Dessuten synes jeg stoffsofaen holdt seg penere jeg, selvom vi har vært flinke med å behandle skinnsofaen. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
er her
|
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeJeg liker definitivt best stoff-sofa når jeg skal kose meg i sofaen.
|
|
|
|
#31 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeStoff!
|
|
|
#32 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeJeg syns Arild var pen, men venninne har skinnsofa fra Ikea, og den flasser. Skikkelig ekkelt.
Sist redigert av Tallulah : 15-08-09 kl 22:58. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
:)
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgesom du vet har vi arild. Den er like pen nå som for fire år siden. Den er veldig god å sitte i og jeg har sovet godt på den og. Vi har behandlet den kanskje en gang. Mye mer pes med stoff å vaske i maskinen og noe strev å ta på igjen. Blir svett av tanken. Og vasker man den ikke er det bare ekkelt.
|
|
|
#34 |
|
saftig
|
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeVi har tenkt litt, og gjort noen justeringer på sofaene vi hadde. Det kan kanskje se ut som om vi har bestemt oss for å ha den salongen vi har, og heller kjøpe ny spisestue fra Bolia.
|
|
|
#35 |
|
Fortynnet
|
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeVi bytter ut skinnsofaer med stor vinkelsofa i brunt stoff nå. Jeg syns skinnsofaer er litt kaldere og mindre komfortable, men for all del, veldig praktisk. Jeg ville ikke valgt et lyst stoff til en hverdagssofa som blir mye brukt, det ville irritert meg for mye når den begynte å bli "ikke 100% strøken". |
|
|
|
|
|
#36 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Skinn- eller stoffsofa - hjelp meg å velgeStoffsofa! Skinn er ikke fint...
|
![]() |
|
|