Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige SHOPPING-tråden!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-01-07, 19:11   #1161
tiril
Passiv

Standard

Sv: Den uendelige SHOPPING-tråden!

opplyser om 30 prosent på odd molly kler på vrimmel i bergen,inngang noa noa.

Gammel 03-01-07, 20:33   #1162
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Da jeg var på Aker Brygge i formiddag slo Odd Molly-radaren min ut. Og ganske riktig: På Madonna var det 40 prosent avslag på alt OM-tøy (og mye annet). Det var ikke et veldig godt OM-utvalg, sikkert litt utplukket, men jeg fikk da sikret meg denne, som jeg har ønsket meg hele høsten:

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 03-01-07, 21:04   #1163
Senna
Javel

Senna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Og det er 30-40% avslag på en del OM klær på Mrs Capone på Kvadrat (Stavanger/Sandnes). De hadde en del jakker og topper der.

Gammel 05-01-07, 02:29   #1164
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Og jeg har kjøpt dette fra Angelique på salg!
Tusen takk Angelique, ble veldig fornøyd!

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Odd Molly jakke.jpg (37,8 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg Odd Molly skjørt.jpg (32,1 KB, 4 visninger)
Gammel 05-01-07, 10:02   #1165
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg shopper litt jeg også, altså!

Selv om det bare var til guttene ...

Nå har de hvertfall nytt regntøy!
1: Navigare, foret med uttagbar fleece, til minsten.
2: Skogstad (ville helst hatt Navigare her også, men det var ikke større størrelser) til eldsten.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC00004.JPG (87,2 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg DSC00006.JPG (89,0 KB, 6 visninger)
Gammel 05-01-07, 11:47   #1166
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal på fjellet snart, og orket ikke fryse. Så da ble det MoonBoots. Kjempekule, med fuskpels på og litt bånd og snorer. Fra Marc Jacobs.

Sist redigert av Miss Norway : 05-01-07 kl 12:37.
Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 05-01-07, 12:38   #1167
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Nynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smartNynne imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg skal på fjellet snart, og orket ikke fryse. Så da ble det MoonBoots. Kjempekule, med fuskpels på og litt bånd og snorer. Fra Marc Jacobs.

De var skikkelig stilige! Tenker de er gode å varme!

Gammel 05-01-07, 12:40   #1168
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nynne, her.

De var skikkelig stilige! Tenker de er gode å varme!

De er jo egentlig møkkstygge, men på fjellet er det bare sånt noe som duger for meg. Og disse var jo mye kulere enn plastic- eller hundehår-variantene.

Gammel 05-01-07, 15:20   #1169
Nynne
Erfaren

Nynne sin avatar

Standard

De er jo egentlig møkkstygge, men på fjellet er det bare sånt noe som duger for meg. Og disse var jo mye kulere enn plastic- eller hundehår-variantene.

Ja uten tvil, mye finere enn de andre variantene!

Gammel 05-01-07, 19:44   #1170
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Kjempekule Miss Norway!!!
Jeg har shoppet Ilse Jacobsen regnfrakk i hvitt i dag, kjempefin og en knalltøff Marc Jacobs capri bukse på salg
Hadde et aldri så lite minitreff med Miss Norway på CC Vest i ettermiddag og det var hun som viste meg den butikken
Der var det sååå mye fint.Fine topper, angrer for at jeg ikkekjøpte den grå Marc Jacobs toppen forresten Miss N, den du prøvde
Må ringe og høre om de kan legge av
Hadde bare få igjen

Gammel 05-01-07, 21:02   #1171
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Angelique: Hvor selger de de Ilse Jacobsen-regnfrakkene på CC Vest?

Gammel 05-01-07, 21:30   #1172
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Angelique, her.

Kjempekule Miss Norway!!!
Jeg har shoppet Ilse Jacobsen regnfrakk i hvitt i dag, kjempefin og en knalltøff Marc Jacobs capri bukse på salg
Hadde et aldri så lite minitreff med Miss Norway på CC Vest i ettermiddag og det var hun som viste meg den butikken
Der var det sååå mye fint.Fine topper, angrer for at jeg ikkekjøpte den grå Marc Jacobs toppen forresten Miss N, den du prøvde
Må ringe og høre om de kan legge av
Hadde bare få igjen

Kan plukke den opp for deg i morgen hvis de ikke vil holde den altså. De pleier være greie der. Si hvor du bor etc... lag en snufsehistorie etc.

Buksen var bare helt utrolig fin på deg *misunnelig på Angeliques figur*

Gammel 05-01-07, 21:31   #1173
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fikk penger til jul av min kjære og hadde spart litt av penger som jeg hadde fått for solgte klær, så nå er det blitt en del nytt i mindre størrelser Vanvittig digg å kunne shoppe det man virkelig vil ha og ikke bare det som er i den største størrelsen...

På romjulstur til Kiel ble det høye brune skinnstøvletter, olabukse fra Gant, råstilig kort fløyelsjakke fra Gant, hvit trøye fra samme sted, samt kule brune solbriller fra Killer Loop.
På salgsshopping i Oslo i går fant jeg altfor mye kult (så utsettelseskortet måtte også brukes et par ganger );
Grå cardigan fra Bruuns Bazar, mørkegrønn v-genser fra Tiger, to utrolig digge singleter fra Malene Birger, en brun singlet fra JP, en brun vårjakke i litt armystil fra Mexx, svart høyhalser fra Mario Conti med puffermer og en aldeles nyyydelig svart kjole fra Inwear (skal ta bilde av fangsten i morgen)
I dag iførte jeg meg smale jeans, de nye støvlettene, hvit singlet og mørkegrønn v-genser og følte meg skikkelig fiiin

Gammel 05-01-07, 21:33   #1174
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ambiente. Der hadde de også de stæsja utgavene av støvlene - blant annet terracottafargede og med pelskant og diverse.

Gammel 05-01-07, 21:35   #1175
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ambiente selger de
Kjempefin, gleder meg til å bruke den

De får inn nytt part til uken skrev innehaveren på mail til meg

De har egen hjemmeside

http://www.ambiente.no/

Gammel 05-01-07, 21:36   #1176
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Fikk penger til jul av min kjære og hadde spart litt av penger som jeg hadde fått for solgte klær, så nå er det blitt en del nytt i mindre størrelser Vanvittig digg å kunne shoppe det man virkelig vil ha og ikke bare det som er i den største størrelsen...

På romjulstur til Kiel ble det høye brune skinnstøvletter, olabukse fra Gant, råstilig kort fløyelsjakke fra Gant, hvit trøye fra samme sted, samt kule brune solbriller fra Killer Loop.
På salgsshopping i Oslo i går fant jeg altfor mye kult (så utsettelseskortet måtte også brukes et par ganger );
Grå cardigan fra Bruuns Bazar, mørkegrønn v-genser fra Tiger, to utrolig digge singleter fra Malene Birger, en brun singlet fra JP, en brun vårjakke i litt armystil fra Mexx, svart høyhalser fra Mario Conti med puffermer og en aldeles nyyydelig svart kjole fra Inwear (skal ta bilde av fangsten i morgen)
I dag iførte jeg meg smale jeans, de nye støvlettene, hvit singlet og mørkegrønn v-genser og følte meg skikkelig fiiin

Wow,det kaller jeg SHOPPING

nikki er ikke aktiv  
Gammel 05-01-07, 21:37   #1177
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Kan plukke den opp for deg i morgen hvis de ikke vil holde den altså. De pleier være greie der. Si hvor du bor etc... lag en snufsehistorie etc.

Buksen var bare helt utrolig fin på deg *misunnelig på Angeliques figur*

Så snill du er
Og kjempesnill somviste meg denne fine butikken
ønsker meg slik lommebok også *drømme*
den jeg har nå er ødelagt

Skal ringe de imorgen tidlig jeg
Jeg var så stresset, og typisk som alltid, tenker jeg først lenge etterpå at den hadde vært fin
Den var forresten veldig fin til deg, først da jeg så hvor fin den egentlig var

Gammel 05-01-07, 21:52   #1178
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Wow,det kaller jeg SHOPPING

Gammel 05-01-07, 22:48   #1179
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Kiddo: Heldiggris!! Jeg har også fløyelsjakke fra Gant, men den er kjøpt i fjor. Bruker den masse!

Gammel 05-01-07, 22:53   #1180
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skal si det krever viljestyrke å unnga januarsalget!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.