|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#101 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Ei jente stående i bilen hengende over faren som kjørte er vel det verste jeg har sett. (midt i sentrum, masse trafikk) |
|
|
|
|
|
#102 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?Irriterer meg over Coop-reklamen som går på tv for tiden, hvor de laster masse varer løst rundt en kanskje 6-7 år gammel gutt som sitter i bilen, og har setebeltet gående over halsen.... |
|
|
|
|
|
#103 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?
Jah! Den har jeg også irritert meg grønn over. Jeg kommenterte den en gang mamma var her, og da sa hun "jaja, man kan nå ikke sikre seg mot alt alltid." |
|
|
|
|
|
#104 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?I barnehagen har jeg stadig sett folk som setter barna sine usikret foran i bilen, det er fullstendig uansvarlig. Har også sett mødre med barna på fanget. Vi har ekstra bilstol i bagasjerommet. Det benyttes når vi har andre barn med oss, eller når storesøster skal sitte på med andre.
|
|
|
#105 |
|
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?På vei hjem fra ferie sist lørdag, i venstre felt sneglet det seg en overfylt stasjonsvogn forbi. Vi lå jevnt i fart, så jeg fikk god oversikt på den lille gutten som stakk hodet opp fra bagasjerommet. Der hadde han tydeligvis fått seg et lite rede hvor han kunne sove, midt i mellom stabler av feriebagasje. |
|
|
|
![]() |
|
|