|
|
#261 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Er akkurat ferdig med Madonna-gåten. No er eg i gong med "Dødens Drabanter" av Gunnar Staalesen og etterpå ventar "Presidentens valg" av Anne Holt. I tillegg til ein stabel med fagbøker, som det dessverre går litt smått med.... |
|
|
|
|
#262 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg holder på med "Madonna-gåten", siden jeg fikk den jul. Den er ikke videre morsom. |
|
|
|
|
#263 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Forresten, Olvina, "Presidentens valg" kan du glede deg til. Den var slett ikke verst. |
|
|
|
|
#265 |
|
godt brukt
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Sammen med kjære Mr Vimsey og "Strong Posion" ligger nå også Steve Krug : "Don`t make me think- a common sense approach to web usability" - jobblittraturen har inntatt plass igjen. |
|
|
|
|
#266 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg har rotet bort Jonathan Strange og Mr. Norell, så i mellomtiden leser jeg Vikingskatten av Gunnar Staalesen.
|
|
#267 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Ferdig med "Eragon" og har gått over til "Eldest". |
|
|
#268 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?"Fødsel uten smerte", "Mamma for første gang" og "Hot mamas". Litt one-track-mind her for tida!
|
|
#271 |
|
sjelden
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg leser Innvandrerne/Utvandrerne av Vilhelm Moberg, for tredje gang tror jeg. |
|
|
|
|
#272 |
|
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?En tiger for en engel av Anne B. Ragde |
|
|
|
|
#273 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg la Jan Guillou til side da bok nr 2 i en triologi fra Nora Roberts nettopp et kommet i butikken. Den heter Gudenes Dans.... og ble ferdiglest på 2 dager.
|
|
#274 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Hva slags bok er det, hva handler den om?
|
|
#276 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
|
|
#277 |
|
Leser
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Innvandrerne/Utvandrerne er kjempegode bøker!
|
|
#278 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Siden jeg hadde startet på 3 andre bøker, la jeg dem til side til fordel for Jan Guillous "Madame Terror", som snart er ferdiglest...
|
|
#279 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nettopp lest ferdig "Veronika vil dø", Paolo Coelho.
|
|
|
#280 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nettopp ferdig med Coetzee-boken, og begynte på The Other Boleyn Girl på t-banen i morges. Den ser adskillig mer lettspist ut enn de andre bøkene jeg har lest i det siste.
![]() |
|
|