|
Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Personlig almanakk!
Siterer meg selv, og spør pent om noen som evt. skal lage seg en bok har mulighet for hva som stør nederst på lista under daglige greier.
![]() |
#46 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Personlig almanakk!Kan man lagre og gå tilbake senere? Holder på å lage en til min søster, men det tar jo litt tid å finne ut alle datoer osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Personlig almanakk!Takk, glitter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Newbie
Medlem siden: Jun 2009
![]() |
![]() Sv: Personlig almanakk!Det var et fint julegavetips!! Noterer meg det bak øret (i mangel av almanakk...), og lagrer siden som bokmerke! Takk! |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg er student, og skriver når og hvor jeg har forelesninger, kollokvier og sånt, og så noterer jeg antall timer jeg har jobbet i jobbeboksen, og så noterer jeg andre viktige ting som "Kafé med jentene kl. 14", "Snuppa skal i bursdag kl. 18", "Svømming kl. 16", i treningsboksen noterer jeg når og hva jeg skal trene, og så drodler jeg litt blomster og strekmenner og sånt innimellom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
ALT! Mannens jobbturnus, alle avtaler vi har, ting som skal skje i barnehagen av type tur/karneval/foreldremøte, evnt aktiviteter, ting som skal skje på jobben osv. I tillegg skriver jeg opp middagene, siden vi har middagsukeplan. Jeg likte også to do-lista i denne boka, det pleier jeg nemlig også å skrive.
![]() |
#60 |
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Personlig almanakk!Å, eg er litt lei meg for å ha skifta jobb og har alt inn på mobil og Lotus.
![]() |
![]() |
|
|