Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den uendelige shoppingtråden 6

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 13:54   #541
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den uendelige shoppingtråden 6

Jeg oppdaget til min store forskrekkelse en rift i siden på denne, så jeg måtte reklamere på den. De hadde ikke fler i min størrelse igjen i butikken, så jeg måtte se meg om etter noe annet. Fikk med med denne dritkule Made in Heaven jeansen. Den er knallkul på, skikkelig Charlie's Angels.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 27-07-09, 14:09   #542
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av kokosbolle, her.

Denne har jeg - uten rift

Kul bukse!!

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 28-07-09, 13:07   #543
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fant endelig drømmevesken, i London:

I tillegg kjøpte jeg dette kjedet fra Tatty Devine:

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 28-07-09, 16:02   #544
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg fant endelig drømmevesken, i London:

Ah! Kul!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 28-07-09, 16:43   #545
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Rålekker glitterchick!!!

Gammel 28-07-09, 17:32   #546
Left
Passiv

Standard

Sko til mor på salg - Vagabond - Newel heter modellen. Utrolig gode.
http://www.vagabond.com/vagabond_pro...707-001&color=

Gammel 28-07-09, 20:05   #547
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De så gode ut, Sjugger!

Jeg har brutt sammen og kjøpt mitt første Odd Molly-plagg, kun dager etter at jeg satt og la ut om hvor grisedyrt jeg synes det er. Denne var på salg (og noen sesonger gammel), men sannelig komisk dyr nok allikevel. Skjønner ikke helt hva som gikk av meg - det var nok fargen; min er mosegrønn:

Gammel 28-07-09, 21:15   #548
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Jeg har vært på salg og kjøpt Bruuns Bazar kjole og en fra Sophie Faroh eller noe i den duren. Finner søren meg ikke bilder av de på nett.
BB kjolen er lakserød og kjempefiiiin. SF er en lys brun strikkekjole.
Halv pris av halv pris, me like.

Gammel 28-07-09, 22:20   #549
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I dag fant jeg jammen meg en sort bukse til; på Vero Moda, til den nette sum av 75,-! God deal!

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 28-07-09, 23:13   #550
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Odd molly kjole. Skal brukes i bryllup neste helg. Men lurer litt på hvilket smykke jeg skal ha til..

Vedlagte bilder
Filtype: jpg odd_molly_080_market_silk_dress_alt01_lrg.jpg (72,7 KB, 70 visninger)
iben er ikke aktiv  
Gammel 29-07-09, 09:26   #551
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av iben, her.

Odd molly kjole. Skal brukes i bryllup neste helg. Men lurer litt på hvilket smykke jeg skal ha til..

Smykke i halsen blir litt mye synes jeg. Jeg ville gått for et stort armbånd og noen enkle øredobber.

Gammel 29-07-09, 12:39   #552
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Smykke i halsen blir litt mye synes jeg. Jeg ville gått for et stort armbånd og noen enkle øredobber.

Veldig enig med deg. Hadde ikke valgt noe smykke til.
Kjempefin kjole forresten.

Gammel 29-07-09, 19:40   #553
iben
oppbevares tørt

iben sin avatar

iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for tilbakemeldinger! Da går jeg for det. Er uansett ikke så begeistret for smykker i halsen.

iben er ikke aktiv  
Gammel 29-07-09, 20:57   #554
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Halv pris på alle MXDC rester på Elixia i dag. Endte opp med denne treningstoppen:

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 29-07-09, 21:02   #555
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Standard

Elsker MXDC toppene. Grattis.

Gammel 29-07-09, 22:10   #556
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Litt shopping på hu mor:

Kjøpte med sort strømpebukse. Kjøpte også cardiganen som er vist på bildet i mørke brunt

Macky er ikke aktiv  
Gammel 29-07-09, 22:13   #557
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Den var utrolig! Kjempeflott!

Gammel 29-07-09, 22:43   #558
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har brutt sammen og kjøpt mitt første Odd Molly-plagg, kun dager etter at jeg satt og la ut om hvor grisedyrt jeg synes det er. Denne var på salg (og noen sesonger gammel), men sannelig komisk dyr nok allikevel. Skjønner ikke helt hva som gikk av meg - det var nok fargen; min er mosegrønn:

:ler i Forden:

Jeg har den i koksgrå og rosa, veldig deilig genser.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv  
Gammel 29-07-09, 22:44   #559
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Xian, her.

:ler i Forden:

Jeg har den i koksgrå og rosa, veldig deilig genser.

Syntes det var noe kjent, ja! Mener jeg husker du nevnte at den fantes i grønt også, da du kjøpte dine. (Men over 450 kroner på salg! :skingrestemme: Det er jo egentlig galskap.)

Gammel 30-07-09, 19:22   #560
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker salg! Jeg fikk meg denne råfine kjole/toppen fra Odd Molly - den var mye penere på enn på bildet. Butikkdamen hadde den på med en tight olabukse, og en lang ganske kul svart jakke og det var så flott at jeg måtte prøve jeg og Også en pen gråmønstret jobbebukse fra Sand.

Kjøpt på yndlingsbutikken min - Fame på Årnes. De får Container nå også!
De har masse flotte merker (Sand, Odd Molly, Marlene Birger, NoaNoa, Masai, Staff, osv) og flink betjening og i det hele tatt

m^2 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:19.